March 27, 2007

hari ni mcm sedih... tapi mengapakah?

td tgk2 jurnal... da 3 thn x abis2 tulis lg. klo time dulu2 2 tetiap thn mst tkr jurnal baru. maka aku sdar la makin besau makin sikit la mase yg aku luangkan utk mendengar rintihan hati sendiri [ceh, cm hampeh ayat tersebut tp ader btoinyer...]
tringat 1 cte sal jurnal nih... dulu la ade 1 ketika aku gado ngn akak aku. pas2 aku mengurungkan diri lam bilik seharian. sambil2 2 aku kemas2 la locker. skali terjumpe la jurnal akak aku ms die form 4. heh... suatu ceritera jahat bermula~~~ so dgn perasaan agak2 puas hatinyer aku pon start la bace buku 2. oke, cut d story short, aku da lupe sume isi2 dlmnyer wp niat aku ms 2 adelah utk mengantoikan kakak aku ni. nk tau sbb pe? ha.... sbb die syahdu gile la pd aku huhuhu
cte die cni... aku x ingat la kejadian 2 bulan bile tp yg aku tau ms 2 aku f3 kakak aku f4. skolah aku n die jauh dr umah tp skolah die lg jauh la tp one way. so dat day ahad n kitorg kna balik sniri ke skolah. dat nite aku mmg rs cm budush da. aku migrane. tp sbb i love school so aku ckp nk jugak balik. x tahan siap btay dr. fandy, 'i dont think i need mc' hahaha masih ingat insiden tersebut. ekcli dr.fandy nk admit aku mlm 2 tp sape nk dok spital? org nk balik skolah la!so ahad 2 aku balik la ngn akak aku. otw aku rs mmg mcm semcm. n all dat i could remember was aku da ader kt hospital kuantan dgn kakak aku. pas2 aku kne lepak situ 3-4 hari. [huhu aku xpasti dr. fendy akhirnye tau atau x cte 2 tp smpi hr ni aku msh kene jumpe gk ngn dr.fendy 2 huhu malu klo ingat gile blagak ngn beliau dizaman kecik2ku itu...]
so balik pd jurnal akak aku 2. ruper2nyer pd tarikh 2 die tulis perkara yg berlaku dlm bus 2 kt jurnal 2. aku bace la... n aku nanges huhu. sepanjang yg aku ingat. die ckp aku mmg da sakit x ingat la time 2. dlm bus lak 2. tp da dkt la ngn skolah aku which means lg 12 km nk smpi bandar kuantan. die cte, aku peluk dia sekuat2 hati [ntah la aku x tau ape yg jd time 2] sampai tangan die lebam2. [uh, gagah perkasa jugak aku ni hahahah] pas2 die bwk aku naek cab g hospital. kakak aku siap ponteng skolah sehari sbb jg aku kt spital 2 sementare nk tgu parents aku dtg. die ckp die kesian sgt2 kt aku sbb die xpnh tgk aku saket. maklum la. aku ni saket mane nk ngaku. slagi bleh bgn, aku ckp la aku sehat, 2 pasal sll kne mrh ngn mak huhu.
lepas je bace 2, tros aku p mintak mahap ngn kakak aku babe. siot jer... sbb time 2 die yg cari pasal dulu huhu tp mmg touching la jurnal die.
sejak hr 2, aku da xder curik2 bace da jurnal sesape. selaen xnk kejadian sdeh tu berulang, takut gk klo jd cm dlm dunia baru yg c opie curik bc jurnal aniza 2 huhu.
~~~~
well hr ni ekcli aku rs cm nk pulang ke home sweet home jer... tringat kt adik2 aku, kakak aku, ayah n mak... nk2 plak c adam call smlm... lg r aku kerinduan huhu mahu pulang~~~ mahu pulang~~~ warghh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers