April 1, 2007

bila menulis blog dlm keadaan separuh sedar....

sudah pulang semula ke sumwhere i belong wawawa...
1. DEMAM
balik mlm jumaat ari 2 da kol 11. tros tdo. esoknyer kol951am bgn tdo tros gosok gg, cuci muka n g klinik. huhu natijahnyer kna cocok huhu dats y i hate clinic sooo very much. balik umah, mkn ubat n tdo. ayah n mak trn kl smate2 sbb aku call btau kna cocok huhu sj la sebnanyer wat memanje ala2 ngn ayah. ima ckp bgs la, mane tau nmpk muka daddy bleh baik dmm. sabtu, masih demam lg. penat mkn ubat 3x sehari. ptgnyer ayah balik so mlm 2 demam smule. owh ayah, mahu pulang juga!!! td sebelum balik lunch sambil tgk konsert af yg 3rd. lepas makan tros muntah2 kn sume yg mkn td. huhu. pas2 doeg suro g klinik lg. ubat sume da abis. ape la doktor 2. ubat punye la mhl tp bg utk 3 hr jer. mmg dera mental aku la!!
2. KURSUS ASSESSMENT PTD
lps jumaat ayah call. what a shock, ayah btau aku pass exam pegawai tadbir n diplomatik bulan lepas n kna g kursus assessment 3 hari kt kemaman bulan 5 nanti. mampos! mati keras ler aku huhu! aku pon dgn mlsnyer ayat la ayah, ala, kna g gak ke? nk tau ayah ckp ape? "abis klo x g cmane nk jd duta?!" ape da... aku wat sume 2 sme nk memain jer huhu tp x kesah la. eleh ayah 2 pon, aku nk kua jenjalan ngn kwn2 pon xmo kasik, nk ke kasik aku fly klo aku jd duta nnt?!mlm 2 woman in d house menyakat aku. punye la psycho cte2 sal kemaman 2 n suro aku g snirik. kebetulan lak by dat time ade family day skolah mak n dorg nk wat kt melake. punye la psycho. tau2 la mak aku klo wt muke siyes gile menjadik. aku da bercakap melalui slimut jer. control2 nangeh. tp dlm ati aku ckp nk g jgk sbb aku da mulekan sume ni dulu so mane leh berenti skerat jln. ima pon excited jer n x abis2 suro aku g jugak. punye la berkobar2 mcm die bg aku smangat ms nk g xm dulu 2 huhu esoknye ngadu kt ayah ckp mak ckp kna g sniri kursus 2 nanti. ayah lak diam jer.. hangin jugak! ala ape la mak ni. melaka pon nk g. baek g ganu @ least bleh gk ready2 bli bju raye. tp sbb ayah pon dia je so aku da mule rs xder security so aku diam jer la. skali td ayong bukak la cte btoi yg nnt g kursus 2 ayah yg anto kn. jgn isau2 huhu. kemenangan akhirnye berpihak gk kat anak ayah yg best ni hahaha dats y i love u lah daddy!
3. CERITERA KAWEN
hari sabtu pas mak n ayah balik, kezen bukak cte sal ezriq. nk kawen tp takot. hmmm setelah beberape lame cucu2 pompuan atok n opah x berkumpul ber4 sejak along kawen, mlm 2 kitorg sit n talk just like ms kecik2 dulu cuma bezanye skang sume dh jd pompuan ahaks! btoi la kate along, sape kate kawen ni sonok?! mane la x gado... kna share sume bende dgn org yg laen, yg kite x knai tp kena knai... btoi sgt2 la org ckp mase berchenta sume la best, bile da kewan, ko rase la sniri. huhu takot.. along ckp lg, kawen akan menyelesaikan 1001 mslh2 time bercinta tp wujud lah 1001 masalah yg laen plak... takot..takot... tp aku ru terprasan, 2 la 1st time aku bebetoi involve time org cite sal kawen2 ni. myb sbb berade dlm kelompok yg sesuai kot huhu. skang along da kawen, angah ja lak mgu dpn 24-to-be, ayong da msk 23 bulan lps n aku lak bru 21thn 8 bulan hahaha so by lg time2 utk aku njoying life [kot] so baik la aku sekadar mendengar n mengambil ikhtibar. js last nite kitorg sume was missing arwah atok n opah la. x tau la nape cte2 sal kawen leh lak trbukak cte atok n opah huhu
4. JANGAN PANDANG BELAKANG
aku asyik tgk tmo jpb je kt umah sampai wujud la perasaan meluap2 utk tgk cte tersebut. da sound beberape org utk company aku tgk cte tersebut. best.. best... jom kite tgk ramai2 supaye x takot!!! sape2 yg da janji 2 sile2 la beringat yer...
so setakat 4 hari ni, 2 je la bende yg aku mampu pk. maklum la, nk idop pon segan tp x mahu mati hahaha. adi, get well soon... caiyok! caiyok!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers