D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

January 4, 2008

bila harus memilih...

post pertama ntuk 2008
lambat beberapa hari
terlalu malas nak memunculkan diri
lelah menutup tahun lepas dengan beberapa perkara yang tak tersangkakan
takut-takut memulakan tahun baru dengan hati yang sedikit goyah
kenapalah hidup ni banyak betul dugaan dan kejutan?!

tahun ni bakal-bakal 23 la aku hihihi
seronok jugak
banyak betul perkara yang buat aku rasa sangat tertunggu-tunggu hari esok
final sem [insyaallah] which means aku bakal bergelar graduan [poyosss...]
cari kerja... duit masuk dan keluar untuk bayar ptptn huhu
kerja jugak... buat bisnes hahaha
owh kerja... kerja... kerja... here i come!!!

tapi ada jugak yang tak sedapkan hati
seronok [mcm geli] tapi sukar sekali
bukan... bukan sekali tapi berkali-kali
warghhhh!!! kenapa dalam hidup kita perlu memilih?!

lets make d story short!
izo is coming back to me
sound fairy but fact!
dan akulah mangsa yang terluka itu
terluka kerana tidak sanggup melukakan
bukan sorang, bukan dua, tapi pasti tiga
sebab akulah insan ketiga yang akan terluka kerana perlu melukakan....

kenapa kita tak boleh terus je terima semua yang diberi untuk kita?
kenapa hidup ni mesti memilih?
dalam keadaan sekarang ni, frankly aku lebih rela jadi pihak yang akan dipilih
tak kesah kalau pun aku tak terpilih
tapi beratnyelah berada dipihak yang terpaksa memilih ni
susah hati betul!

betul-betul tersepit...
kenapa la awak balik dengan harapan-harapan karut ni izo?
kenapa sekarang? tu yang aku asyik tanya tapi tak dapat jawapan
kenapalah izo... kenapa....

buchuk... im so sorry!
i love you but i juz cant hurt him s he did to me
and u hurt me s well, now
jz like him
allah, kenapa besar betul dugaan ni?

abg buchuk masyam cyg...
in case i forget this
please remind me that I LOVE YOU!
and i always do!

0 precious comments: