March 26, 2009

consider a situation:

Cik Puan: Dila, awak ganti saya g Penang seminggu boleh?
Saya: Hmmm saya ada itu ini itu ini
Cik Puan: Ala, tolonglah fikirkan...
Saya: Okelah, nnt saya fikirkan n bgtau akak ye.
Cik Puan: Jawapan hari ni ye!

Selang beberapa puluh minit.

Admin: Adila, awak dpt arahan g Penang. Seminggu.
Saya: Alamak, saya paper!
Admin: Tapi ni arahan, takleh tolak! Jap lagi sy hnter memo arahan k. TQ Dila!

Huuuuuuuuuuu Cik Puan busuk masam tu sabotaj saye!!!!
Kalau nak buat ARAHAN WAJIB TAK LEH TOLAK, baik tak yah tanya awal-awal!
Badigol sood!!

Xpe la, penang here i come! huhu

2 precious comments:

eL said...

take it positively
leh jalan2
best ape
=D

Cik D momy the ZAs said...

bleh je nk positif elun tapi saye tetap disabotaj huuuuuuuu
perlukah saye menukar status CIK saye kpd PUAN dgn kadar segera? huuuuuuuuu
perlukah saya jua berbadan dua utk mengelak diskriminasi seperti ii? huuuuuuuuu
knape keje kerajaan ni mcm ni?! huuuuuuuuu

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers