D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

May 27, 2009

Penang : Jalan-jalan cari mangsa

Ingat tak suatu ketika yang sengal pada akhir bulan Mac lepas saya ada merungut-rungut tentang "paksaan ke Penang" untuk buat promo kolej?
Haha, m having a quite good times jugak la being there.
So, here goes a few shots at Bukit Bendera. Oleh kerana saya g ngan bos so takley la sakan sangat kn kn kn huuuuuu



Bos, saya dan kerani HEP -we make a good family, huh?!


The nite b4 balik Kuantan semula tu, saya janji ngan kawan lama yang sudah hampir-hampir 7 tahun tak jumpa. Dia datang dengan maknya (yg dah 10tahun saya tak temui) dan balakzzz barunye. Nice meeting you, Zam!
To Aci a.k.a Ciah a.k.a Asiah, thanks for the date. Lepas rindu aku huhuhu
Makan-makan seafood di tepi sungai -Aci & Zam's treat- dan Secret Recipe -it's on me pulak!- dan jalan-jalan pusing pulau... Sangat seronok!
Kepada Semsasian9802, sorry! Aci's photo is unauthorized to be display! Huhu
SEMOGA BERJUMPA LAGI~~~

Nine & Umi -well, Nine also soubd good for me, kan?! hihi
Nine sudah cantik kan, Umi? Hihi yikes!!

0 precious comments: