D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

May 27, 2009

SPSS Workshop -WELL DONE, dude!

Balik je dari Melaka, terus kena run bengkel SPSS selama dua hari. Bapak cuak ganda 23 sebab pagipagi tu pulak software buat pasal huhu. Tapi alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar. Terima Kasih, TUHAN! So, ini la a few shots yang sempat diambil masa bengkel itu...
Belajar la tekun0tekun... Bukan senang nak dapat free course!

Lecturer Statistics saya dari UM yang buat lecture. Prof. Madya Dr. Ibrahim bin Mohamed. Datang bersama-sama Adzhar junior saya dulu dan jugak Mr. Ali Abuzaid yang familiar jugak la zaman-zaman saya belajar dulu.




Cuba tengok watak saya sebagai pelajar paling tekun dalam kelas ni....

Tapi kejap je... sebab lepas tu saya suke main-main lam kelas, macam dulu-dulu jugak!
Owh Dila, bilakah mahu berubah?? Kwang3x...

Ahli kumpulan saya



Sesi pembentangan -aku la yang kena buli sal aku la yang paling muda n paling kecik cinoet huhu

Tapi akhirmye kumpulan saye dapat hadiah!!! Kumpulan terbaik gitu! Menang dengan kelebihan 7 undian hahahaha sebab kitorang undi kumpulan sendiri sebenarnya!
Hadiah diterima bersama pesanan "Kongsi jugak dengan peserta-peserta yang lain ye!" Kwang3x....

Malam tu, ada la makan-makan dengan Dr. Ibrahim dan fasi-fasinya. Nak balik tu, dia hadiahkan saya buku "Kisah Ringkas Kehidupan Rasulullah Saw" dengan pesanan, "baca sampai habis, ye!"
Okies, thanks Doc!!

0 precious comments: