September 3, 2010

Mak...

i don't have the heart to hurt you
it's the last thing i want to do
~~~

5am. BB menyanyi.

"Assalamualaikum. Dah sahur?"

"Waalaikumsalam. Dan sahur dah. Nape mak?"

"Kalau mak tuangkan minyak, agak-agaknya nak balik tak minggu ni?"

"Bukan sbb minyak mak tp kan Rabu depan dah balik raya."

"Oooo nnt kau penat. Pastu sakit kaki and sakit belakang kan!" Mak gelak. *Perli saya macam orang tua-tua selalu sakit-sakit badan.*

"Nanti g kerja baik-baik. Hari ni g kol bape?"

"Mcm nak awal sket kot. Boleh jalan slow-slow."

"Reti ke nak bawak slow-slow? *perli lagi* Kau jaga diri baik-baik ye!"

"Thanks mak. Mak pun sama! Bye. Assalamualaikum."

"Waalaikumsalam. Byebye~~~" Mak sangat riang. *Atau buat-buat riang supaya saya sama-sama riang?*

Sampai office, saya SMS mak.

'Mak sayang, don't worry much. I am all oke over here. Promise!'

'Mak tahu anak mak mmg steady.' *saya tahu mak tahu saya tipu!*

M.A.K; that's how I spell "kekuatan"!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers