December 24, 2011

How time flies...

Hidup ni tidaklah lama untuk disia-siakan dengan mengguris luka di hati orang lain...

Minggu depan akhiran Desember bermaksud 2012 bakal mengetuk pintu usia kita. Saya? Bakal-bakal menjengah usia 26 tahun 7 bulan pada Januari depan.

Sejak anak dara saya berblog, zaman final year dulu sampailah dah nak jadi mommy. Banyak... Banyak sangat yang tersimpan di sini. Blog yang dah berkali-kali saya tukar nama &  layoutnya ni hehehe.

Mula dengan zaman blog ni ditulis tahun 2007 waktu saya organize KLIKK4
zaman kanak-kanak, masih jiwa kacau, entry pon merapu2 je..

zaman university, meraikan konvo Kak Huda

Final year ronggeng dengan The Boukenger. Now saya is a 7-m-pregger, Aimi married to Amry, Meme is a 5-w-pregger, Ima & Aan masih anak dara & Nurul (tadek lam gamba) married to Amad. Oh, my! Kita semua dah tua dewasa!

Aan, Meme, Aimi, Nurul, saya, Ima


Sekarang, Alhamdulillah kanak-kanak ribena ini masih boleh tahan ribenanya.
Alhamdulillah, anak ayah yang degil ni dah nak jadi mak orang dah.
Alhamdulillah jugak anak mak yang selalu sakit ni dah beransur pulih dan makin positig mindanya.



0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers