January 8, 2018

SETAHUN YANG INDAH

Assalamualaikum.

Lamanya!
Lama sangat-sangat tak menulis.
Tapi hari ni Allah izinkan untuk menyapa kembali laman ini yang pernah sutu masa dahulu menjadi medan luahan hati dan perasaan yang tidak matang-matang. Sigh! Malunya jika dibaca semula tetapi biarkanlah ia menjadi pengalaman dan peringatan untuk lebih mendewasakan. InsyaAllah.

Sebelas bulan yang magis telah berlalu. Sesungguhnya saya sendiri tidak menyangka magis ini berlaku terhadap saya, suami dan anak-anak kami. Membaca entry pertama tahun lalu, teringat saat pertama kali mengetahui ada dua heartbeat di dalam rahim. Kandungan keempat, anak ke lima dan enam. Eh? Macam lain kiraannya hehe

Betullah...
2012 saya lahirkan Zihni Aflah
2014 lahirkan pula Zunur Ajdaa
2015 Allah izin menjadi ibu susuan Nur Imani Alya
2016 keguguran si wildan syurga
2017 melahirkan si kembar Zayda Azra dan Zawra Afra

Saya buka tahun 2018 dengan penceritaan semula kisah melahirkan si kembar di bilik bedah MHKL tetapi sebagai POV3. Teringin nak baca? Klik sini ya!

Sehingga kita bertemu lagi. Semoga blog ini berseri kembali. Eh!
Saya perlukan sedikit rehat. Pagi nanti perlu bawa si kembar dan dak Noy untuk temujanji klinik. ZAs the twin dah 5 bulan usianya. Kena jab esok huhuhu...

Assalamualaikum.

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers