January 8, 2018

Tahfiz Cilik: Rahsia Menghafaz Sejak Kecil

Dalam minggu lepas ada viral kan kisah adik comel Ahmad Ziyyad yang hafal 42 surah pada umur 2 tahun lebih tu kan. Masya Allah.. Dah lah comel, hufaz pula!


Cari-cari di FB, terjumpa posting uminya. Rupa-rupanya sejak kecil lagi adik Ziyyad ni dah dijauhkan daripada gajet, Selain daripada bacaan umi dan ayahnya, Ziyyad juga didedahkan dengan surah alQuran daripada buku bercakap!
Buku bercakap? Ada ke? Tak percaya cuba baca tulisan umi Yadd ni.


Ya! Buku boleh bercakap. Masukkan je tiga biji bateri dan boleh la buku tu jadi kawan adik Ziyyad. Dibawa ke hulu ke hilir dan dengar. Proses berulang- ulang ni rupanya telah menjadikan Ziyyad seorang hafiz muda.


Tahniah untuk umi dan ayahnyanya. Kalau anda semua nak dapatakan buku bercakap macam kepunyaan Ziyyad ni, boleh hubungi saya sebagai pengedar sah Ebookku Islamic Special Edition Mommyhana. KLIK SINI UNTUK MEMBELI EBOOK.


x

0 precious comments: