April 5, 2007

...being noty...

cukup 28jam aku x on9 frenster hohoho akan ku buktikan pd kalian aku bleh la idop tanpe fs n myspace huahahaha tgl brape jam lg nk on9 huh? bet ader byk testi masuk x? hoho prasan... but i really cant stand d unread msgs huhu cepat la hbs waktu quarantine ni huhu
ekcli dh dcabar oleh roomate yg membuli utk x on9 fs. ade ke patot kasik timing seminggu. huhu kasik chance ler trial period 2 hr huhu mcm gile aku xder hiburan harian utk tatapan slame 2 hari. tp sbb aku kn pantang dicabar al maklum la ader org nk kne blasah 2 kate aku kn pengarah wanita berjaya.. soooo mari kite buktikan a malaysian next to young woman director ni bleh je x on9 fs stakat 2 hari!
wp ima kater aku gile x bukak fs huahaha ape la korg ni, fs pon nk kecoh! kpade ajem, apekah habuan utkku pabila sudah berjaya kelak? =P [korg x tau ker yg fs geng the sRc aku pon aku gk yg pegang? hahaha]
oke oke oke.. mmg bosan tanpe fs nk2 plak time2 ngah byk gamba baru nk upload ni kn tp xper.. no sweat, everything is jz sooo sweet today heheh.
1. kelas keb stat
:: ekcli kelas ni "rahsia kerajaan mesia" huhu sbb beberape insan n insaniah je yg tau n dtg cls ni. so td insan2 yg dtg je la yg tau markah 2nd test. well oke oke, straight 2 point, DIS IS ACTUALLY A STORY ABOUT DR. OMAR MODH RIJAL... hr ni, buat kali pertama dlm sejarah 3 tahun menuntut kt ism um 2, aku rs dr. omar is acting a father huhu die one 2 one ngn aku [n sume dak2 yg g cls td] babe! huhu baik la pulak! tp whatever... i repeat, WHATEVER... WHATEVER... dr.omar tetap horror buat selama2nyer... x saba nk call mak utk cte sal dr. omar yg baik td huhu [agak teruja utk buat 'pokok' CI] ::
2. kelas sqc
:: wp sgt mengantuk sperti selalu tp hari ni sgt teruja utk buat tutorial acceptance sampling n menelaah ISO9000 huhu tp bile la nk start blaja bersungguh2 nih adi??!!!! ::
3. rezeki
:: td ader org call ima n meme sal voucar seminar free kt hotel princess mgu dpn. really unsure sbb rs2nyer kitorg bukan golongan yg berjaya dianugerahkan voucar 2 tp klo org da nk kasik free x kesah la kn. bkn sikit rm350 babe! huhu wish 2 b hired one day~~~ ::
4. baju kurung
:: ima tbe2 tanye soklan best td, "nape ko pakai bj kurung hr ni dila?" x tahan depan alif lak tny 2 huhu n yet jawapan aku "sbb esok hr jumaat, mlm ni kne bc yassin..." huahahaha. respon alif lak "bagus... bagus..." hoho mcm bongok! ::
5. nite @ d museum
:: balik kelas, 1st thing yg aku buat ialah tgk cd nite @ d museum sambil makan huhu... nape tah nk tgk cte 2 ptg ni tp best la, remind me 2 d time kuar2 tanpe arah tujuan huhu n yet, bikin aku tak sabar2 nk tgk JPB reramai esokkkkkkkk!!!!!!! ::
after all, hr ni rimas sebenarnyer... without actual rezen tp of coz bkn sbb fs hhuhuhu jz berharap utk dpt study acceptance sampling dgn tekun [aku da syok la dgn switching score tu hihihi] n lps 2 ble layan tdo dgn baekkk punya.. tp sok cannot wake up late lorrr... dr.omar is waiting again... tp pape pon, x kesah la ape dr.omar nk buat nnt yg pasti esok akan g tgk JPB so mmg kasik chance la kt dr.omar sok huahaha [xder kait!!]

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers