April 9, 2007

JPB & an evening @ OU

last friday mcm yg diplan dgn aan, aimi n meme [n ima secara paksaan] sebelum cte 2 kuar lg, we all g tgk jangan pandang belakang kt ou. perjalanan yg agak sukar sbb tgh hari n waktu org kua smayang jumaat. gile panas till kna bukak tingkap. dok lam kete cm dok lam kotak huhu. sampai ou dpt parking cantek jer... tros naek g bli tiket. mcm biase kt gsc la sbb tgv busuk haha then we catched d 210pm movie. pas2 perform zohor [aku sempat gk mkn mcflury hehehe] then aan n aimi g bli pop-corn [ape la korg tgk movie pon nk mkn2, mane la nk feel!] sementara aku, meme n ima masuk dulu.
masuk2 jer ngah iklan zombi kg. pisang. xder la pape sgt. selamat sampai kt seat dlm gelap gulita 2 hahaha. skali 2 start la cte tp aan n aimi kt lau lg. fyi, kedudukan seat yg tlah dicop oleh dri sendiri ialah meme-aku-ima-aimi-aan. so sementara aan n aimi x masuk lg, ima la yg tepi skali. hahaha bru scene bukak atap ima dh nk kuar. kirenyer aan n aimi lepas byk scene jugak la yg awal2 2. aku sokmo la control macho, tutup muke ngn kipas 2.. x tahan!!! meme mmg suke cte mcm 2 so mate bukak tp tutup telinga. [sound efek mmg seram wp jln cte byk yg aku x puas ati gk] so, byk gk bende yg meme tgk aku tgk dr sebalik kipas atau x tgk langsung huahaha
x ingat plak scene mane aan n aimi masuk tp sbb dlm 2 gelap so aku n ima sempat la melambai2 ms dorg masuk cr2 kitorg 2. tp ms 2 scene x seram pon. so continue watching sambil ima tros menutup muka dgn kotak pop-corn n kdg2 ajak kuar tp dibantah oleh aku n aimi hahah relek la ima... overall, cte die xder r power sgt. hantu pon klaka tergantung2 jer. scene plg aku suke time kete die stop otw balik kg 2. bapak r.. yg abg kete kancik yoyo nk tlg skali blah cm2 jer. cat farish plak punye r cool skali nmpk antu ngah expose kt blkg kete darma huhu sungguh klaka antu 2 mcm bongok! pas2 klaka lg part opah darma yg cube berckp loghat perak tp terkluar jugak jawa die 2 hahahah aku marah btoi salah die speaking org kg aku huhu tp mmg horror la ms die ckp darma bwk balik kwn rambur tegbang2 n etc siap mintak ayor 2 sbb nk minum dgn kwn darma yg dok sebelah die. mcm haram huhu nsb baek la opah aku da xder. lps ni tobat la aku x balik kg sosorg dah huhu... [org perak mcm 2 ker? haha]
so, till d end of d movie panggung 2 da jd mcm rumah kitorg da hahaha ikot sesedap oran je nk buat ape [kitorg siap ckp kukuat mcm tgk kt umah lak] sbb sikit jer org tgk time 2. so s 4 me cte ni xder la ape sgt cume sound efek die la yg bleh buat aku x tdo mlm 2 hari siot!! gile cuak cm terdgr2 screaming pompuan dgn bunyik kace pacah2 tuh. aku mmg suke la part 2 wp takot! satu jer aku komen la, org mlayu ni mcm yg dani [jalaludin hassan] ckp, sll lupa tuhan. yg si darma lak, dan2 2 la die g smayang kt masjid tp esoknyer bgn tdo kol 730. bile mase la die smyg subuh korg rase? bapak la "hip-hop"nyer!!
oke, n of story, pas abis cte kitorg kuar la dgn perasaan 2 la cte plg lame kitorg rs kitorg tgk huhu gile la bapak takut!! then proceed 2 next upacara [sebenarnye x plan pon sbb ingt nk balik tros pas mvie] which was berjalan2. beli2 brg skt. meme g blow rambut. pas2 sesi posing2 gile hahaha yg x bleh lupe 2 ngah kitorg syok2 posing dpn dorothy perkins tbe2 lak ader couple ni gado. bfnyer jerit f**k u lak kt awek die kukuat. [bf mlayu awek cina ek!] pas2 kitorg blah la sbb takot. [huhu aku dh la sdg ingin berchenta nih! bongok btoi mamat 2] pas2 sebelum maghrib kitorg tglkn ou [konon la bile da nk mlm rs la cm horror sk8 kn haha]
mlm pas solat kuar g mkn kt bomba. balik 2 tringat nk pulangkn table murdoch a.barnes ayu yg ingatkn aan slh amek rurupenye ade lam folder aku huhu malu~~~ tp mmg nk jd cte la, nsb baek la kesilapan 2 berlaku, klo x mesti ade sorg budak yg jatuh moto ni tah sape2 la yg slmtkn. so mlm 2 sbb kitorg nmpk bdk ni jatuh kitorg la yg anta g klinik. gile r ms 2 da kol 10++ yg kitorg dr pg la x rehat2 esoknyer nk kuar kol 8 lak huhu tp atas perasaan insaniah ktorg tlg gk la wp xder r suke sgt ngn budak 2. pas2 anta balik. kolej aku la jugak dats y mcm knai2 sk8. mmg kerek tp x elok la kn nk cte keburukan org so n of story.
balik mlm 2 kol 11++ aku pny roomate ntah kemane. lepak bilik meme smpi beliau muncul baru g mandi same2 n balik tdo. tp mlm 2 mmg franklt aku x tdo sgt sbb sik terjage je dek nitemare cte jpb 2 huhu so d moral value is, xpe je klo nk pndg blakang tp jgn pndg klo nmpk bende pelek2 huhu

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers