April 18, 2007

klikk 4 lagi... sengalz!!

on my way 2 lunch tadi terserempak kak zaida yg tgh panas luar dan dalam... cut d stowi short, die ru lepas kemas2 bilik kosong S1 (yg pernah digunakan oleh peserta klikk dulu) n terjumpa la 1 wallet peserta (headboy sri permata punyer) yg lengkap ngn ic. duit byk... huhu maka natijahnyer aku la yg kne cari semula budak 2 (selepas 5 bulan aku resign) huhu suro c aep contact effy, aep ckp effy da xder hp (bleh ek kejap ade kejap xde hahah)... no tepon seknye pon aku xpenah ade la pulak. tp xpe le, aep ckp nk tlg carikan [berharap... berharap... harap2 bolehlah diharap...]

ape da.. aku wonder cmane budak 2 leh diam membisu jer x ckp pape pon kt aku or ajk. sengalzzz!! huhu berbulan2 hilang walletnyer, mcm klaka je muncul tbe2... mesti da ader ic baru n etc serba baru la (ayat insan berpengalaman hihi) tp wp budak ni sengal, nasib die sikit lebih baik je dr nasib aku n ann yg langsung x ketemu wallet yg hilang 2 huhu (bapak r da dekat setahun da wallet kesyg aku 2 x pulang kepangkuan sob sob sob...)

papepon, moral of d stowi, jgn ader kaitan pape la dgn klikk di masa2 akan dtg =)) =)) =)) [since semalan asik gelak guling2 aje aku ni...]

3 precious comments:

Cik D momy the ZAs said...

my tp da carikan no tuan punye wallet 2. ade ngn nazmi rupenyer [huhu petang yg memalukan aku] n dh pon call die soh setel ngn opis kolej. [sebenarnye aku dpt awal setengah jam no 2 dpt nuyu peserta klikk jugak..

lepas ni >> kesengalan menguruskan sijil ajk plak huhu jgn la ade salah2 lg wawawa (specially sijil aku sendiri huhu)

Anonymous said...

rasenyer die ade ngadu kat ajk mase tuh.. tp die pon wat xkesah jer... so si ajk tuh pon ingt2 lupe laa kot.. not me k.. hahaha..

identity anonymous - nti bocor rahsie :p

Cik D momy the ZAs said...

byk la ko pny rahsia!
menyusahkan aku jer!

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers