May 31, 2007

hujung bulan nan agak sengalzzz

1. pagi2 lg dh mengadap ppc utk report unit (wp ade 3 hr lg kt unit 2... warghhh buruksz la report aku!!!) pasai cik anisah nk dtg observe hr ni. nasib baik cik anisah bgs2 aje. very supportive n buat aku rs bertenaga utk truskan lg 6 minggu yg tah pape nih! (nasib baik juge bos cuti seminggu haha)

2. sexual harrasment? ntah la...tp aku mmg xpuas hati dgn seseorg la kt opis 2. geli! pakcik! jijiks! warghhh.. ketensenan secara semulajadi! org laen pon bergurau2 jugak. ade la jugak guau2 yg keterlaluan tp pakcik ni jijik betol la!! hr ni paling bengang pasal masuk2 opis die dh menggatal. ade ke ptt die ckp mcm 2 kt dpn staff2 laen.. eeee, aku x suke!!! nsb baik la aku ni kaw2 pny hiphop. saba je la D!

3. khamis -mood cuti mula berputik. tp hr ni hujung bulan. budak2 usk kena kuar "kutip utang"... sume org usk xde kt unit. aku pon x naek unit. customer call xde org jwb. last2 aku kne mrh. alkisah abg azam turun time aku ngah kne mrh ngn customer. aku tny la abg azam org2 laen balik bile. die ckp kol 7. aku ingat die tpu rupe2nye tgk surat betoi... naek unit aku tgk abg azam mengamuk. takut!!!! trus aku turun smule x naek2 dh.

4. kol 530 aku trus kua bank. terkujat pny psl. basah kuyup sebelah bdn sbb makcik cuci pejabat share payung comey aku. xde la kesah sgt die tompang. aku yg ofer die sbb ujan pon lebat sgt. tp skrg ni aku da kne flu.. wawawa sdehnyer...

x kesah la pape pon yg penting org2 laen masih oke2 aje dgn aku. tp ntah le. aku terkujat btoi la sgn budak2 usk hari ni. tbe2 berubah dpd lelaki2 jiwang n penyayang tbe2 menjadi insan "gagah" plak.. huhu aku takut btoi dgn "keganasan" huhu

esok... hari baru... bulan baru... hidup mesti terus... minggu dpn pon kene trus gk... bilekah penyiksaan ini akan berakhir bebeh?

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers