June 12, 2007

kerja gila di hari lahir...

AMARAN: JIKA ANDA DAPATI POST KALI INI TIDAK MENEPATI SPESIFIKASI BAHAN PATUT BACA ANDA, SILA PINDAK KE POST LAIN HUHU

Minggu ni, mcm yg dh aku "rungutkan" dlm post semalam, adalah "minggu terakhir" utk tahun ke-21 hidup aku... cewah, ayat xbley blah... maka dgn itu mcm thn2 sebelum aku mula menulis blog ni jugak, minggu ni adelah minggu segala mcm perkara x menentu pasal dlm hidupku nan bagus2 aje sejak kebelakangan ni...

maka hari ni, aku seperti "minggu2 terakhir" sebelum ni, aku start la bace semula emel2 chenta nan bagus2 belaka... aku pon x tau la knape la aku kene berkelakuan ganjil mcm ni setiap tahun... yg aku tau heheh [aci x klo nk tersipu2? huhu] yg aku tau... bace tajuk je aku da sengeh2... tp bile bace isik emel2 2 ade la jugak kadang2 2 rs mcm pedih2 sikit kt dalam hati ni nak2 plak bile bace part2 sweet2 yg die ayatkan huhu tp xpe... aku kn da sll hidup dlm kepedihan! cewah.. skali lg xbleh blah hihi

alkisah 2 tahun lepas, on my 20th bday aku telah di-breakoff kan secare sms oleh si dia... crita lebey 2 biarlah rahsia wp rase2nye dh xjd rahsia dk dikalangan geng2 aku sejak skb, semsas, matrik sampai la geng2 10th n ism... sume dh tau cerita sedih pedih gembira tertekan kompius yg aku alami sampai hari ni. ade gak yg sampai skrg masih sudi menemankan aku ngedate dgn si dia di saat2 aku sesak napas nk kua ke xmo kua ngn die lagi...

tahun lepas pny 21st bday plak dgn hati kosong kering kontangnye aku "rejek" sume surat2 chenta zmn skolah2 dulu ke dlm api kat bwh pokok klape... haaa, korg jgn x tau wp aku dok kt taman tp seblah umah aku tertanam pokok klape babe! tp yg pelik pelikun 2 lepas segala2nya musnah dlm berkelip2an mata 2, secara tbe2 lak aku n si dia jd kwn baek smule mcm dolu2 jugek... 2 la pasal ayat last perenggan di atas boleh berlaku sebenarnye heheh

so bday thn ni no idea la plak apekah yg akan aku lakukan. sume pkr yg berlaku on my bday beberape thn kblkgn ni xde 1 pon yg dirancang... siyesly! ntah2kan thn ni die balik la pulak wakakakakakaka part ni mmg xbleh blah la... ini bukan impian mahupon harapan.. cuma kate2 gatal yg saje2 aku rekakan.. siyesly jugek!! cume aku harap "minggu terakhir" aku utk thn dpn xperlu la lg nk ulang bace emel2 chenta si dia yg dulu2 lagi... apekah maksud? maksudnye aku nk pakwe baru thn ni wakakakaka

dh la... dh la... jgn lyn aku nan gile ni lagi heheh

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers