June 9, 2007

sesak... sesak... dugaan!!

lately laptop suke buat hal... yg paling hangin die behave je dpn aku tp bile lepas kt tgn akak or adik2 aku mule la die berkelakuan ganjil... mmg hangin sbb nk salahkn dorg mcm x sampai hati je psl aku sniri pon da lame x service laptopku ini...

last 2 days [khamis] dpt call dr cik anisah berkenaan presentation. menggelupor jugak aku carik data sane sini 4 project... laen kali klo nk suruh buat sesuatu yg suker 2, bleh x suruh awal2 supaye x menyakitkan jantung si penerima tugas?! nasib baik ramai insan2 yg sanggup membantu. lps dpt 1 data, idea plak xder... naik atas jumpe bdk2 usk yg sllnye byk idea [x sia2 dorg 2 byk ckp] tp malangnye tgl sorg je psl yg laen kuar n abg 2 pon x mampu nk bg aku idea bernas [mungkin berikutan sedikit perselisihan fhm yg berlaku atr kami berdua beberapa hari sebelumnye... huhu] so ptg 2 balik keje dgn otak yg sengal.

pg esoknye ayah bg idea... oke n went 2 opis dgn semangat yg berkobar2... keje bapak la byk tp akibat jahat maka lps solat jumaat 2 aku tuang. wat keje sikit je [membebel je byk] n lps 2 aku hilang naek usk semula... pakse en.zaali kasik aku data utk compare lps 2 pakse kasik idea bernas jugak psl idea yg aku pk n ayah bg 2 xble buat sbb x cukup sampel data [arghhh!!!] maka memerah otak la zaali n abg azam utk kasik aku phm sesuatu yg mmg sukar skali utk aku phm. last2 aku balik je la [lupe nk say tq huhu] pas2 otw balik tbe2 idea mencurah2 sampai ble menulis dlm bus yg gile laju cm roller coaster 2 huhu... balik mlm 2 ingt nk buat la keje skali q pjg sgt nk melepak kt lappy aku ni. natihajnye kol 1030 sdg aku nyenyak tdo akak aku kejut sal lappy aku wat hal. hangin btol la!!

pg ni lps subuh trus nk wt keje. skali kesuweyan berlaku lg!! splus um da expired!!!!!!!!!!!!!! warghhhh!!!! abis gimana mahu buat kelija?!!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers