D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

December 11, 2007

Mid Semester Break [day 25]

December 11, 2007

hujan sepanjang hari
sejak semalam sebenarnya

baju-baju di jemuran semuanya lembab
mesin basuh mak pulak buat hal
so since semalam aku amek inisiatif basuh baju sniri
ala, mcm kat hostel jugak la
cuma kat rumah basuh lam bilik air
dan tak ada tempat basuh
sakit pinggang seyh!!

sejak pagi TAK berenggang dengan sweater
tapi tak sweating pun huhu
flu pun dah 2 hari meleleh hihi
saje buat ayat "yerk" sikit
cuma hari ni baru teringat
belum makan ubat lagi
wah, berjaya!! berjaya!!

sebab hujan jugak
hari ni langsung tak keluar rumah
porch kereta pun tak pijak
hihi percaya tak?
kalau tak mengadap tv, mengadap la pc
hasilnya...
blog ni dan wajah-wajah baru
friendster dan myspace saya
seronok juga...jangan lupa lawat ya!

[http://profiles.friendster.com/kotakasut]
[http://www.myspace.com/kotakasut]

hurmm.....bilalah hujan nak berhenti
bukan tak suka cuma kadang-kadang tak selesa
walau apa pun
terima kasih tuhan
untuk hujan rahmat ini

0 precious comments: