March 10, 2008

pasca pilihanraya

Sengal... Sengal... Sengal... That's my very 1st serious words I would loike to comment for PRU12! 2ndly, thanx for all voters (bunyi mcm aku lak salah sorang candidate yang telah berjaya itu hihi) and congrates to the YBs who won no matter what party you are in oke. As I oredy mention earlier, I'm not siding any-party since I'm not (or maybe can be consider as NOT YET -hohoho) involve in politic.


Well, I like it much when the 5th Chief Minister of Negeri Sembilan
Datuk Seri Mohamad Hassan (as shown in photo) who is very very very good in carrying his responsibility (walaupun aku bukan org nogoghi) won the majority as well as Shahrizat Jalil lost her to Nurul Izzah Anuar. See, I'm natural haha!


the return of a Puteri Reformasi

Well... Well... Well... I dont mind anything bout this anymore. Actually, the
kepala hangin nak tulis blog ini adalah karena I'm about to sleep when my chagya suddenly mencari pasal wid me, all because of the PRU-12! Huh, tak tahu pule sejak bila this orang tua become sooooo sengal pasal kerajaan. Ish, tau la you "sangat suka dan seroooooonok" kerja kerajaan sekarang ni! (please dont let me say dat again oke chagya!!!) Betul-betul nak naik hangin la talking dengan ini mamat ini malam. Please la... Tatau ka hubby n wiffey pon bleh bergaduh-gaduhan akibat nak balik mengundi sedangkan selama ni never bergaduh pon bout nak balik raya. Please la tidak mahu bergaduh denganmu kerana BN kalah banyak kerusi and those non-muslim leaders yg you tak setuju itu.

Jangan sebab your boss moody pasal Shah Alam dapat kat Pas and PKR, you plak nak moody dgn saye di sini. Tak yah nak wat alasan non-muslim leader or whatsoever. Dah tau dah you pangkah ape... Hahaha... Mau gaduh ka? Huhu... Let them be la chagya! Malas la nak cakap-cakap sal politik ni dgn you. Kita ni yg tak well manage since you dapat kerja kerajaan tu yang patut you fikir dalam-dalam dulu. (I'm not to kutuk government servants since my parents are oso kerja dgn kerajaan oke!) Cume tiba-tiba malam ini (yg saya akan tido tanpa memberi mahupun menerima gudnite & t8 k dari chagya yang sudah gila kot itu...) tiba-tiba macam baru lak tau bahawasanya pakwe ku itu penyokong kuat Barisan Nasional huahahaha... Suka hati hang la chagya!!!


0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers