April 7, 2008

rezeki aku?? rezeki orang??


Sebulan, dua bulan... dah lama saye dapat voucer-voucer ini tapi masih belum tergunakan lagi... RM90 semuanya. Siapakah yang sudi?

Saya belum terfikir nak ke Pavilion. Voucer yang 50 ini, tarikh akhirnya hujung April ini... Sepuluhnya sudah saye janjikan kepada Saudara Azim atas usaha baiknya membantu saye dalam projek JAVA saye dan kawan-kawan yang menanti deadline. 40 lagi... rezeki siapa?! Kawan-kawan baik & sepupu tersayang juga kurang lebih seperti saye, macam tak punya hati nak makan-makan di Food Republic (buat masa ini sehingga voucer ini expired huhu...) Saudara Shaharil Adzim yang dihormati? Kali pertama (dan pasti sebagai kali terakhir juga) saya ajukan pelawaan makan-makan ini, jawapannya kalau tunggu dia alamat burn macam tu ajelah voucer tu (memang pon!), maka saye tidak mungkin mengajak lagi makhluk-makhluk gila kerja seperti itu, janji!

Yang ini, RM30 untuk pembaharuan kad ahli LENO. Saya jarang-jarang membeli produk ni tapi sebab kawan-kawan mak saye suka maka saje-sajelah menambah income. Macam bercadang-cadang nak gunakan minggu depan tapi masih berbaki. Ada siapa-siapa nak beli apa-apa from LENO??? Tarikh akhirnya hujung bulan Mei... huhu

Tapi yang ini.... jeng jeng jeng!!! Yang ini saye dapat atas hasil usaha Meme, roommate tersayang membeli belah di PDI, Vincci dan sewaktu dengannya menggunakan kad saye. Walaupun tak worth dengan perbelanjaan yang dah terkeluarkan dengan kad ini tapi voucer RM10 ni semestinya boleh saye tambah dengan voucer PDI sempena hari lahir saya bulan Jun nanti (kalau tak silap RM30 to make 'em RM40!!!) dan dapatlah saye membeli sepasang kasut baru lagi!!!! Credit to meme and... Huh, June, I just can't wait for u to come bebeh!!

2 precious comments:

izzuddin ismail said...

hohoh... gune jer larr baucer2 food republic tuh.. diet konon.. haha..

Cik D momy the ZAs said...

it is not about diet actually, not at all... it juz dat we're not going to dat place by d mean time... uhrg... xpe la, dh bahagi2kn kpd beberapa individu n akan pakse dorg makan2 jge kat sane!

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers