September 3, 2008

ramadan ini...

semalam, terawikh pertama aku attend sebagai seorang insan yg "sorang-sorang" maksudnye, sebelum-sebelum ni, sejak aku belajar sembahyang terawikh sampai la terawikh tahun lepas, kalau kat rumah aku g dgn mak & ayong atau kalau kat skolah/matrik/kolej aku g dgn geng a.k.a kawan-kawan. tapi semalam, pengalaman pertama aku berterawikh di tempat baru sorang-sorang huhu bukan la maksudnye sorang-sorang sal sebetulnye aku g dgn sepupu aku n husbandnye tapi since dah terpisah maka aku ni bleh kira sembahyang sorang-sorang la walaupun jemaah huhu putar x ayat itu? haha

wah, ramadan ini banyak sungguh perkara-perkara yang memakan hati n menyakitkan ulu ati warghhhhh! dan ramadan kali ini, aku rasa bakal jd ramadan yang memang memerlukan aku menjadi hiphop dan senyum dalam grrrrrrrrrrrrrrr!!! wahai hati, bersabarlah! wahai diri, bertabahlah!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers