May 29, 2009

mei yang terkentut!

May is sooooo like bau-bau kentut -pada saya la...
Kenapa? Ntah! Korang rasa?
Bulan 5 ni terlalu banyak perkara-tak-perlu-jadi-perkara
telah jadi atau berlaku
(Adakah ini balasan tuhan sebab aku majuk ngan ko ari tu Ima?
Huhuhu mahapkan daku!!!)
Bosanlah! Saya rasa sengal-sengal di otak...
Kalau nak tulis, banyak la sangat
Takde mood nak layan
Dah la hari ni mood balik umah mak
Jumpe mak ayah dan 4 abdul itu
Owh dear God, I really miss those 5 heroes of mine! Huhu...
Erk, hero ade 5 saja ka?
Ada... Ada lagi satu hero baru muncul di alam semesta ini
Bakal-bakal diperkenalkan kepada kawan-kawan
dan mungkin juga kpd ahli seisi keluarga
(sesi suai kenal dengan bff sudahpun berlaku!)
tak lame lg, insyaAllah...
Tapi sekarang itu hero sedang jadi reksakse yang memang patut dipatah-kakikan
Ayuh Boukenger mari sama-sama patahkakikan reksakse botak!!
Owh, hati saya sangat panas terhadap beliau beberapa ketika ini...
Dan itu ialah salah satu jenis bau-bauan kentut pada bulan ini!
Minggu lepas merupakan kemuncak bau kentut
a.k.a bau kentut paling busuk di alam sarwajagat
Natijahnye... saye telah plan sesuatu
Dah lame saye tak bikin keje itu (bikini ajer...)
Atau lebih tepat lagi tak pernah ku buat
Tengok cite jiwang karat tahap kancing gigi
SEORANG DIRI!!
So hari Sabtu nan lalu yakni pada tanggal 23 Mei 2009
Saya secara kompiden level tahap maximus
Telah dengan jayanya wat movie marathon secara solo
a.k.a lone ranger @ home alone
menonton cite seperti berikut:
1) Syurga Cinta (apekejadah la aku tengok cite nih huuuu..)
2) Night @ the museum 2
bermula jam 12 sehingga jam 430 petang
Sebenarnya nak sambung Angle & Demon lak kol 440 tu
tapi sedar diri ini anak dara mak bapak jauh
so takley kua sosorang sampai maghrib
Gile bapak baik awek ustat botak nih... tettttt!!!
Gile la sempoi aku g tengok cite jiwang sosorang!
Plan asal nak gi tengok wid Pooja
Kenapa Syurga Cinta? Jangan tanya!!
Mungkin kerana Awal Ashari, mungkin kerana Hadziq
mungkin juga Fizz Fairuz jadi penyebab
boleh jadi juga sebab atok Heliza tu...
Tapi daripada atok tu aku dapat tau 3 jenis cinta
1) Cinta daripada syaitan -ngandung dulu baru kawen...
2) Cinta daripada jin -mandrem la ape lg???
3) Cinta daripada Allah -ha yang ini lah yang kita cari!
Pastu sempat lak bincangkan ngn ustat botak pasal hal ini
Dan die cakap tepat sekali! Erk, ye ke die cakap gitu?
Tak la... saye rasa dia punya ayat "Memang la betul tu..."
Huuuuhuuuuuhuuuu
Kadang2 menanges lam hati tau kawan ngan ustat taderk perasaan nih!
Kenapa tak gi nan ustat nengok wayang?? Knp sosorg??
Korang jangan silap ingat si botak saye ni wp sorang ustat
Beliau sebenarnye selalu ajak saye g karok huahahaha
Dia juga layang wayang gambar ni
Cuma hari itu sebelum sempat saya ajak dia g nonton
Tak sempat nak tanya pon ape plan die weekend tu
Dia dah awal2 sound "Esok (Sabtu) saya kena pergi talk kat bla3"
So, fahamilah wahai Lalalola
(hukhukhuk ustat botak da lame x panggil saye gitu...)
beliau tidak ade masa untuk menonton bersama-sama pada kali ini!
Tapi ape-ape pon pengalaman itu sangat lah seronok
walaupun agak senget
Oleh yang demikian, saya akan melakukannya sekali lagi!
(kecuali pengalaman makan Kenny Rogers sendirian itu!)
malah berkali-kali lagi hihihihihi
***macam mana boleh lupa??? 23 Mei itu bday adik bongsu saya... huuu sooo sory dear! sampai rumah saja dia dah mintak hadiah huhu
*** kakak saya kata Angle & Demon tu secita tak sedap langsung, sama sekali... nasib baik x g tengok!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers