June 3, 2009

jun sudah tiba...

bulan jun datang lagi huahahahaha (gelak bangga)
mood saya sangat baik
saya rasa nak sambut birthday sendiri
kalau selalu sambut dengan mak
sebab birthday saya dan mak berturut-turut
kali ni terpaksa sambut di opis
hiiiiiii seronok jugak! (sengeh sorang-sorang)
saya sudah fikirkan sesuatu untuk hari itu
apa dia? belum boleh bagitahu lagi!
saya harap kawan-kawan saya tak bercuti
atau lebih tepat lagi TAK DAPAT CUTI
macam saya! (arghhhh!!!)
saya juga sudah beli satu hadiah istimewa
untuk diri sendiri (huh, sungguh xde orang nak belikan!)
apa dia? tungguuuuuuu!
oleh yang demikian
walaupun birthday tahun ini
yang ke berapa? cuba teka... -masih muda!
saya bersungguh-sungguh meraikan diri sendiri
tapi saya gembira jugak
sebab setelah segala perkara busuk
yang saya lalui tahun lepas
saya dapat sambut birthday tahun ini
dengan DIRI saya sendiri!
saya SAYANG saya!!
hihihihih


p/s: request ini daripada ima

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers