D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

September 15, 2009

Little girl, me!

Awak sgt comel!
Baju awak lg comel!


Waktu kecik2 dulu saya cuma ada 1 je gown. Merah. Warna kgemaran sy. (Alasan: mcm warna air kgemaran sy -sirap!) Oleh kerana cikgu xbagi dak pompuan pakai pakaian dak laki (seluar) ms tadika, so sy akan pakai gown merah tersebut ke tadika setiap hari. Dera kan mak sy kena basuh baju tu tiap2 hr!

Bila besar sikit, gown pn bertambah. (Alasan: 2 org sepupu perempuan n 1-1nye kakak yg sy ada (mjadikn undi majoriti 3 org!) suka pakai baju perempuan.) Ingat lagi kami berempat dibelikan oleh makcik saya gown yg sama pattern utk setiap org. Along warna biru, Angah warna kuning, Ayong warna hijau dan saya pastinya warna sirap! Gown 2 kembang n ada vest. Kami pakai pd hari raya kedua di rumah arwah atok n opah. (Alasan: raya pertama kan bdk p0mpuan pakai bj kurung!)

Sekarng.. Saya sudah pandai berbaju perempuan tp pastinya bukan gown! (Alasan: tak kuasa aku!) G kerja pn kan kena pakai bju perempuan yg merupakan pakaian kbangsaan yakni bju kurung.. So sy ada baaanyak bju jenis tersebut dlm simpanan. (Alasan: g keje tak leh pakai kbaye daa.. kurung je, jgn degil!) Biarlah, asalkan sekarang sy sudah berbaju perempuan. Tp kdg2 sy pow jugak tshirt2 jantan adik2 sy kalau sy tak mahu berbaju perempuan waktu jalan2 dgn mereka!

P/S: i'm straight! (does it significant anyway? Hehe...)

0 precious comments: