October 27, 2009

promote blog amir

Dah lama tak menulis... cikgu sibuk! para anak muridku mahu final exam. bilakah? minggu hadapan. aduh, cikgu yang tonggang terbakil pening dengan carry marks yang ntah pape, mereka relax saja boleh karok lagi! cikgu dah lame x karok!!

Teringatkan amir lantas menelefon beliau. **ketika entry ini ditulis, rakan seopis saya sedang memutarkan lagu fiona by 4u2c... sweet!!** Lepastu encik amir marah sebab saya tak baca blog beliau huuuuuu... tadek masa la amir! kau boleh la memblog, anak-anak murid ko kol 1030 dah balik skolah hihihi... ada satu entry amir yang menarik perhatianku untuk meninggalkan komen tapi tada bole komen pula... ape da amir!!

tapi amir promote dua lagi blog lain. must visit katanya huhu. baiklah, akan saya visit selepas test nanti. bye kwn2 saya mahu bagi test kepada anak-anak murid!! huhuhu saya masih juga belum siapkan carry marks gara-gara tests yang tertangguh ini... ape punya cikgu daa!!

p/s: skil menulis yang hampeh ni telah menjadi semakin hampeh. dan entry ini tiada warna warni kerana tiada gambar. saya juga rindukan auni irdina... mahu post gambar auni lah!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers