November 3, 2009

hari ini tiada bezanya...

Minggu peperiksaan bermula semalam. Kanak-kanak saya? Huuuu paper saya semuanya minggu depan. Bermaksud? Huuuu mestilah membawa maksud saya akan mempunyai waktu yang singkat untuk marking.Nnasib baiklah sem ini students saya tak seramai dua sem lepas, hampir 190 org!

So buat kali yang berkali-kalinya saya menelaah jadual jaga exam lagi selepas cubaan punch in gagal akibat kegagalan fungsi mesin punch card itu. Naik ke opis lepas breakfast saya terlupa kembali jadual itu hiiii terukkan keterlupaan saya! So sebagai jalan terakhir (dan mudah juga) saya terus ke unit akademik dan salin jadual yang berkaitan. OMG, paper saya will be held on 9, 12 & 13th november! 13 tu hari last exam oke!! takpelah, redha...

Sedang khusyuk menyalin tiba2 PT Akademik bersuara;
"Dila, ade ajar student IM !st year tak?"
Sy: Haah, nape?
PT: Tau kan TMD090** takleh amek exam? Mak dia meninggal semalam.
Sy: Eeh, lelaki kan budak tu? Sape nama?
PT menyebut nama penuh students terbabit...
Sy: Innalillah.... Target student saya tu!

Readers, marilah sama2 kita sedekahkan Alfatihah buat arwah ibu pelajar kegemaran saya (sy tak tahu nama ibunya) yang pulang ke rahmatullah jam 4 pagi tadi. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan Saiful terus menjadi anak dan pelajar yang tabah menempuhi dugaanNya.

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers