March 9, 2010

it's 2010 and it's already march...

Had been +- 3 months since my last entry which was last year..
OMG, it's new year!! 2010~~~

2009 left me with a very good ending... yes it was very very very sweet and great, perhaps in return for it's sour-heart-broken-begining... and hopefully things will continue to be sweet, good and great... hopefully... huuuuu sooo many words left unspoken.... locked in my heart tapi nak jugak bercerita.... weehaaa!!

saya rasa saya telah mengakhiri tahun 2009 dan memulakan tahun 2010 ini sebulan lebih awal dari orang lain hehehe kenapa? seronok!

chenta hati saya yang pertama yang cuma bertanya-tanya perkhabaran saya sekali sekala dan tidak pernah bersua muka bertahun-tahun lamanya tetapi masih setia menjadi telinga berkongsi lara-marah-tangis-geram-sakit jiwa saya mengantar kiriman pesanan ringkas "will you marry me?" ke inbox saya saat saya terkulat-kulat kebosanan menyiapkan rekod pengajaran ketika murid-murid bercuti semester. terkejut tak? kompem terkejut! berhenti semua tugas-tugas saya, lupa semua tanggungjawab yang berlambakan. Desperate ke ex aku ni? dan saya gelabah juga... we really need to talk!

Hujung minggunya saya ke KLCC, tempat biasa dating-dating zaman sekolah dulu... Selepas 3,4 tahun, hari itu akan jadi hari pertama saya bersua denganya. GEMOK! first impression saya hehehe (yang pasti impression dia kepada saya terbalik 360 darjah! -saya sudah KURUS~~~) and we had a one-hour-heart-to-heart-talk... "memang sejak sekolah sy nak kawin dgn awak" hehehe sooo sweet... betol ka?

jawapannya: he came home n met my parents... and alhamdulillah, we r now planning for the big day, insyaAllah....

perasaanya: it feels greatest great to be my firstlove's firstlove :))

p/s: hari entri ini diterbitkan (9/3/2019) bersamaan dengan 9tahun 7 bulan 2minggu dan 6hari usia persahabatan ini... hahaha sahabatnyer!!!

2 precious comments:

eL said...

finallyy
update pon
i am so happy for you
may you live happily ever after
insyaAllah :)

Anonymous said...

wah.. congrats!

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers