June 14, 2010

tragedi sebelum dipinang orang

sebok2 buat final touch untuk barang2 hantaran tu, tibe2 sakit perut pula
1130am start sakit
ingatkan cuma perlu makan mcm biase, sekali dah sampai muntah2 melepak kat dalam tiolet dah sampai mak terpaksa come in n help
kol 1 dh mmg x tahan sakit meraung2
emd up mak, ayah n dion bwk g klinik
punyalah sakit gile tak tahan meraung2, siyes i tapenah oke sakit guling2 meraung2 itu mcm...
mmg la by dat time sy rs sy sgtlah tidak sekuat dulu2 yg boleh tahan sakit rase nak mati mcm ms skolah2 dulu
tuhan, terlebih manjakah saya sekarang?
kol 3pm baru klinik bukak n doktor yg yoyo-ooo tu refer to hospital, kunun2 appendix n he was very worry aku pon x paham knp die sgt weird look begitu
so kena la gi spital...
tp selepas 1 pain air dan tangan yg berdarah2 dan muntah2 melambak2 itu, tetaplah sakitnya tidak pergi
urine test, blood test & xray... encik MA mcm sure je sy appendix dan kena operate kelak huhu (muke siyes same cm doc kat klinik sebelumnya huhu)
tapi yg peliknya apabila dtg sorg doktor perempuan-muda-kurus-tidak jelita-takde uniform doktor cuma stetoskop aje-bertishirt ketat, tudng dan jeans yang hanya pegang2 perut saya dan cakap "gastrik aje ni kot... awak nak naik ward ke?"
i was like "ha??? aku sakit gile ni ko suro aku wat keputusan?!'
so saye jawab dgn garang tak jadi "kalo x sakit xyah la naik!"
"hmm oke, pas ni boleh balik"
dan selepas perempuan yg rase2nye baru je dpt nametag doktor itu blah, diriku ini muntah sekali lagi
lepas tu add up lagi 1 pain air tapi still, saket tak helang wooo
kol 7pm camtu tibe2 dtg sorg nurse bg ubat n suro aku balik
siyes, aku benci hospital kerajaan!
bila free nnt akan kukunjungi DEMC utk rawatan lanjut, sendiri2 huhu


0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers