June 20, 2011

the 333 post

Assalamualaikum...
Lama betul tak menulis...
RDC tah ke mana, cerita "eksiden" pon tah kemana...
Kawen sudahhhhh hehhe

Hari ni 1st day kerja... Izo the husband outstation so terpaksa drive sendiri on this very 1st day ke opis sweet opis. So bad boleh tahan 3 jam sahaja n the rest berpusing-pusing menahan sakit. End up masuk bilik boss mintak nak EL p.m. huhu... Luckily big boss juga sudah tahu permasalahan duniawi ku. Maka waktu lunch slowly drive balik. Thanks to BFF Aan sebab teman sampai kereta waktu balik tu. i love u!

Sampai rumah makan panadol then tido. Izo call n we had a short discussion pasal nak g balik kerja tu (sebenarnya bukan la 1st time discuss tapi banyak & saya yg mintak nak g keje sendiri). Kesian suami! Katanya, "Bukan B takmo hantar tapi B takleh hantar sbb kerja camni. Tengoklah Rabu kita g keje sesama sbb B kerja kat Glenmarie hari tu." See!!! Kesian, ok!

Tengah syiok tido tetiba dia call. "Bukak pintu, B dah sampai!" Huhuhu sanggup balik tengok bini kate ko! Masuk bilik tengok saya siap bergulung comforter bagai. Huhuhu... "Alahai kesiannye isteri ni..." COmel je bahasa suami, kan?! Setengah jam pastu dia keluar balik g keje. Oh, mulianya hatimu balik sebab nak tengok keadaanku sahaj. I love you, sayang!

Malam ni rasa cam better.... Tapi saya yakin sebab bantuan ubat. Kalau tak, memang saya tak rasa saya akan ok malam ni! Takpelah, esok cuba lagi!

Oh ye! Saya dah 26 tahun 4 hari lepas hehehe suami bagi hadiah walaupun dia tetap lupa tarikh hari jadi saya. mencik tau! hurmmm ok, kena stop nak tgk #juvana. okbai!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers