D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

November 14, 2014

susu oh susu

Emosi.
Dah banyak kali macam ni.
 
Banyak beza yang ditemui.
Anak menyusu ibu.
Anak menyusu formula.
Katanya....
 
Kata aku?
ADAAKUKESAH!!!
 
Aku tak nampak beza.
Sumpah!
Takde beza.
 
Anak menyusu badan, bijak.
Anak menyusu formula, lambat.
 
Zihni Aflah menyusu formula.
Umur 2 tahun.
Boleh nanyi Negaraku.
Boleh nyanyi lagu Negeri Selangor.
Boleh baca Al-fatihah.
Alhamdulillah...
Anak yang ni menyusu formula!
 
Zunur Ajdaa masih menyusu badan.
Unur 90 hari dah mula meniarap.
Umur 110 hari dah menjalar ke depan.
Alhamdulillah...
Anak yang ni masih belum menyusu formula!
 
Anak menyusu badan, sihat.
Anak menyusu formula, selalu sakit.
 
Zihni Aflah memang selalu keluar masuk wad.
Sebab dia sakit istimewa.
Bukan sebab dia menyusu formula.
Alhamdulillah...
Anak saya menyusu formula!
 
Aku stalk dari jauh.
Katanya lagi...
Cuti dah sikit.
Tak boleh hantar ke taska takut jangkit.
Kena angkut anak ke opis.
Bentang toto bawah meja.
Kesian anak hang sakit!
MasyaAllah...
Anak hang nyusu badan, kan?

Kau nampak tak situ?
Jangan pertikai ujian Allah.
Susu badan ke susu formula ke.
Dua-dua tu rahmat dan ujian.
Kau faham tak soal kehidupan?!

 
Sincerely,                                   
post signature

0 precious comments: