January 10, 2007

hari ini dan semalam...

hye there!
xder pe pon jz rase cm nk menyanyi huhu bosannyer la 2-3 hari ni...mcm ade sesuatu yg hilang tp sesuatu yang lain lak akan muncul...hmmm cemane 2?xder idea what's going on...semalam...hari ini...
'wonder~~~wonder~~~'
last nite, x tdo sampai ke pagi...buat hal lg la 2 maksudnyer huhu i mean x ble tdo la...nk study (ekcli gile2 nk study buku SQC baru beli yg sgt memikat hati 2) tapi mcm xder yg bleh lekat...pusing2 dunia (surfing la 2) pon bosan jugak...nk making call...sape yg nk cakap pagi2 bute 2? last2 stuck kat ym sampai subuh sambil layan InTrend n EH! yg dh khatam ntah brape kali 2...resah betol...sllnyer klo xleh tdo cm2 kt umah, mandi la solutionnyer...berlame2 bwh shower...amek feel, generate mood baru..pas2 sembur2 sikit kasik wangi...huhu kdg2 bleh la tdo pas2...kdg2 sampai 2-3 hari x tdo...tp kt sini...3 pagi..mandi?huhu bukan aku la nk sensorg lam toilet 2..kang tah sesape lak yg sukerela tlg temankan kang huhu mintak dijauhkan...
pas subuh td try la tdo. x bleh jugak...tp ntah cemane trtdo lak atas buku SQC huhu (adekah SQC bakal menggantikan buku teks Sejarah SPM??!). bgn2 tgk jam da kol 8 lbeh..hmmm oke la @ least tdo gak aku sejam dua kali ni. pas2 wat keje skolah wp masih out of mood...cls kol 11...breakfast wajib (milo) pas2 siap2 g cls...2 kelas je, analisis data n SQC. kelas data 2 mcm biase la, aku n Dr. Ibrahim kan geng huhu so sejak 1st class sampai cls hari ni aku jadik technician die. borak2 la sikit kn.die ckp nk lantik la sorg student arrange laptop n bebende alah 2 utk cls die...aku diam je,dlm hati doa jgn la aku insan 2 hehe. kat cls data pon xder rs ngantuk. maklum la, wp geng tp dgn Dr. Ibrahim 2 kene alert.kang x pepasal kuar je name aku soh jwb soklan..tersedak dibuatnyer huhu
again, hr ni dpt task lagi. wat summary kat data taburan sekolah n pelajar. aduh...project 1 x habis kire lg dh bg yg baru. dgn asgmt SQC lg huhu tutorial dh ler sume sususah huhu nway best jugak analisis ni tp yg aku mls 2 die ni suke sgt bagi group work ngn org2 yg x dikenali.mls btoi aku nk attend huhuhu dh ler schedule memasing x same..ssh tol nk arrange time. tp so far sooo good sbb 2 sem cls analisis ngn die, blom pnah lg kene partner ngn boys hahahaha nasib aku ni baik ler!pas cls, break sejam, g lnch ler ape lg kn....
pas2 masuk cls SQC plak. 'beloved daddy' yg ajar (PA aku la maknenye 2). 1st time amek subjek die...dh ler die knai sgt ngn aku sampai jumpe kt parking pon bleh angkat tgn. kirenye lam cls 2, ade la jugak eye contac ngn die sampai ima ckp klo dok kt cls SQC 2 ngn aku,die jd x glamer sbb Prof. Sim knl aku jer muahahah jelez ler 2... die 2 klaka ler kn...kalut semacam huhu jgn la gelak2kn daddy aku huhu aku da sll jumpe die,da biase da ngn lawak2 die 2...he's soooooo nice i feel so sad dah he'll retire on july dis year huhu oh daddy ku! tp lam cls ni la aku lak jd mengantuk teramat huhu sampaikan slide yg kt dpn 2 aku bleh xnmpk pape pdhal lense melekap kt bijik mate. warghhh!!!plak 2 tetibe dpt sms si alip suro aku salin nota cun2 sbb die nk pjm...mangkuk toi ler, ingatkn die miss cls skali toleh blakang die ngah sibuk sms kt seat blakang skali. hampeh alip =P..pas2 bhs cls bleh jer ghaib tbe2 huhu ape la yg die buat agaknyer td...
hbs SQC trus balik. smayang zuhur, lyn cik aan tompang print ape tah,smayang asar pas2 tdo...x sampai sejam cik ima lak sms ajak trn mkn huhu trus bgn cucui muke n g mkn...sdapnyer tdo td tp sejak saat itu sampai ni la xder la ngantuk balik...huhu bagaimanakah?! mcm2 perkara boring dh aku buat...tutor analisis, keb stat, sume dh beres dh...tp xnk gk ngantuk2...ish3x...xleh jd ni...kene tdo gk ni...adekah buku SQC bleh menidurkan aku cm pg td?hahaha mari kite mencuba!
bye~~~

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers