September 12, 2007

Ceritera hidup yang merudum... (bulan lepas yang sengal!)

Bulan lepas... sengal betul! Banyak perkara tak bagus berlaku dalam hidup aku. Bergaduh, bertekak, bertengkar... macam-macam la yang tak seronok. Dan aku pun tak memblog sepanjang tu sebab terasa sengal-sengal badan dan otak. Boleh la aku katekan sebagai suwey hukhukhuk

Mula-mula Encik Biskut muncul semula secara tiba-tiba dalam hidup aku. Bermula dengan missed call jam 4 pagi, sms "secret admirer", sampai la satu petang aku ngah tengok Shin Chan The Movie dia mengaku bahawa dia adalah Encik Biskut aku yang telah hilang berbulan-bulan. Baru balik dari London. Owh!! Balik dengan janji-janji untuk jumpa aku lagi. Tak bagus kan? Horror betul dan lebih separuh dari hati aku sangat erharap supaya dia tak muncul tiba-tiba lagi macam tahun lepas. Sekurang-kurangnya bukan ketika aku sedang lunch! Tapi takpe lah, aku cuma harap dia bagus-bagus aje dalam semua keadaan.

Lepas tu, hubungan aku dan budak bucuk menjadi semakin teruk. Banyak perkara yang patut tak berlaku dalam hubungan ni aku rasa. Dan 3 minggu sebenarnya perkara tu berlarutan tapi bucuk yang baik tak pernah tak berusaha untuk membaiki perkara tu. Terbukti aku yang jahat kot dalam situasi ni. Kite mintak maaf ye bucuk! Mintak maaf 4 d bad evening @ KLCC, mintak maaf 4 d "oke" n d "whatever" n d "hmm..." sebab by dat time I mean to hut you. JAhat kan?! Tapi thanx God, menjelang hujung Ogos semuanya jadi baik-baik seperti sediakala. Aku harap, ape pun yang berlaku selepas ni, aku mampu bertindak rasional, sebab aku dah dewasa! (Kelakar bunyinya tapi hakikat babe!)

Sekali tu, aku bertekak dengan seseorang. Tak bagus kan? Mula-mula aku rasa aku yang teruk tapi lama-lama ak rasa, aku pon perlu buat perkara yang sama macam yang dia lakukan. Aku kena speak out, xleh nk simpan-simpan n take it easy n u're forgiven je walaupun dia tu KAWAN! Betul kan pendapat aku ni?!

1st week September, aku mula rasa tak sedap badan. Minggu konvo, aku demam sampai tak boleh bangun. Kesian... N aku asyik menangis-nangis seorang diri sebab nak balik rumah huhu kesian kan??! Hari Selasa was the worst. Sehari aku tak bangun. Janji-janji aku untuk meraikan beberapa orang penting sempana konvo deorang tak tertunai. Aku cuma mampu cal abang bobob untuk say congrates aje sebab pagi tu aku betul-betul tak mampu nak bangun.
Nasib baik ak larat nak raikan Kak Huda tersayang n sempat la bagi die sejambak teddy bear huhu (akak, i miss u muah muah!!). Tapi paling sedih, aku x pergi pun kawan-kawan fak sains konvo hari sabtu tu pasal aku dah blah balik on Friday gara-gara demam ni. huhu sedihkan?

So, that's all untuk hari-hari kureng aku dalam suku ke tiga tahun 2007 ni. Tak bagus kan? Dan ketahuilah oleh anda semua bahawasanya aku dah lama simpan segala-gala ini sampai hari ni baru aku ada masa untuk tulis kat blog ni. Sangat tak bagus kan??!!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers