November 4, 2007

Open house Aimi The Silver Boukenger

Semalam lepas paper PL janji nak g open house rumah Aimi dengan Ima, Meme n Mek Da. Dekat je, PJ. Majan, Iqbal n the gang nak follow la pulak. Kitorg oke je tapi lambat la kan. Janji nak gerak dlm kol 3 gitu. Kol 2 Majan dah sound aku. Suruh g dulu, tak mo. Kete Meme lak tableh start. Last2 kol 4 baru gerak dari kolej difollow oleh Iqbal, Majan n 2 org kwn yg aku tak knal. Bengang jugak la muke Iqbal, bertambah ketakutan aku terhadap makhluk terbabit.

Sampai je rumah Aimi, trus je btau die yang kete Meme itu dan ini (kebanyakannye cerita yang diah direka awal2 lam kete).

Iqbal: Ye, ye... aku dah tau...

Dila: Huhu, aku takuuuuut ko marah aku!

Iqbal: (gelak la pulak!) Muka aku mmg tegang!

Dila: Takut jugak!

Lepas tu masuk rumah, salam2 n makan2. Ayah Aimi lak sempat sound kitorg, "Ni geng erk?" huhu nasib baik Pakcik Mokhtar tu senyum aje.

Banyak jugak la makanan. Nasi Briyani ngn lauk pauk yang bleh tahan bestnye. Makan dan makan lagi. The boys dh balik awal. Kitorg round lak trip dengan Ayu, Shark n Yati. Lepas solat Asar, round ngn Hazim pulak.

Last but not least, before balik tu mak Aimi tapaukan kitorg macam2 la. Kitorg dapat 1 beg, Hazim 1 beg, geng Ayu 1 beg. Kenyang lagi malam td menghabiskan bekalan tu dgn kwn2 yang tak jd datang Ain (kua ngedate) n Fera yang exam petang smlm.


~~~~~~~~~~~
Hari ni open house Aan The Yellow Boukenger pulak tapi aku, Ima n Meme exam la plak pagi2 buta esok. So, insya-ALLAH lusa kitorg beraye la kt umah Aan pas g umah Nurul The Black huhu.

[All the best to meme n me on DOE exam esok n to Ima utk exam tatau sabjek hape!]

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers