March 31, 2008

aku dan horoskop?

Horoskop? Pada saya....
1. Sukar diramal tapi seronok dibaca
2. Boleh percaya tapi mesti beringat!
3. Selalunya berlaku hampir tepat dengan batang hidung saya *sigh*

**********
Saye tidaklah terlalu mempercayai horoskop tapi yes, saye mempercayai nasib; nasib baik dan nasib buruk! Hmmmm dalam bahasa lebih enaknya, qada' dan qadar la...
Sejak kebelakangan ini, horoskop friendster saye sangat-sangatlah menyesakkan... Dah seminggu saye menganalisa, semuanya macam tau-tau aje keadaan saye setiap hari. Pendek kata, agak mempengaruhi minda dan intelek saye lah!
Dan horoskop hari ini lebih menghangatkan saye luar dan dalam. Maksud saye, horoskop yang menyentuh peribadi dan perhubungan saye. Tapi yang pasal business tu memang mengujakan.
Seminggu dua ni, bak kata mak saye, rezeki saye murah! Banyak jugak calls for interviews dan pihak-pihak yang merisik saye. Ups, maksud saye merisik untuk company mereka, bukan untuk individu. LOL! Hehe, pada saye it just "agak-agak mahsyuk" la untuk insan berstatus beginner seperti saye. Tapi after all, seperti selalu, saye suka menyebut TERIMA KASIH TUHAN =)
So saye harap walaupun kehidupan dan jiwa saye sangat tertekan dan sesak kebelakangan ini, rezeki-rezeki yang sedang dan bakal-bakal masuk ni bolehlah sekurang-kurangnya mengurangkan "penderitaan" saye. Wahai tuhan, kau pinjamkanlah sedikit lagi kekuatan sebagai penyembuh sekeping hati yang sengsara ini. Aminn...

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers