December 17, 2008

disember ini..

...positif thinking is like this; a little bird in the sky, you look up and it shits in your eye but you don't mind and you don't cry instead you just thank God that cow doesn't fly...

Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah... Syukur setinggi2 syukur saya panjatkan kepada Allah yang maha agung, yang sentiasa mendengar dan memakbulkan hasrat dan impian hamba2 khalifahNya di muka bumi ini.... Syukran ya Allah!

Alhamdulillah, bulan ni saya dpt berita gmbira, brita yg sy tgu2 sejak ogos dulu. Saya dah dapat permanent post! Up 1 level n get new salary hihi... Alhamdulillah! Adik saya yang bongsu pon dah mendapat 5A untuk UPSR menjadikan cukup korum anak2 mak dan ayah saya mendapat straight A dalam UPSR. Alhamdulillah!

Alhamdulillah jugak, 11 Dosember lepas saya dapat niece (yg belum lagi bernama sampai hari ni) walaupun semalam cik adik comel saye tu kna admit di hospital sebab jaundis. Vote for the name AUNI IRDINA or ANIS RAIHANA. But daddy love "irdina"!!

Hmmm, bulan 12 jugak dah masuk sem baru soooooooo Cik D is meeting new groups of students~~~~ huhu sooo gerun bcoz semester ni kna ajar 2 kuliah besar (but less then 100 la...) and about 6 groups of tutorial. Meeting ustaz n ustazah la jawabnya, kelas Dakwah & pengurusan 1 n 2 dan so lepas tu jumpe grup2 SPP jugak iaitu Akaun 1 n 2, Kewangan n Perniagaan . So kawan2, wish me luck okeh!

Hmmm nak masuk kelas 1st utk sem 2 ini... selamat mengajar!

2 precious comments:

Anonymous said...

ape letak lagu sedey kat blog ni..melankolik betul!

Cik D momy the ZAs said...

m stilloking for the new song la afni instead blom byk ms utk update laman sesawang yg dah bersawang ni

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers