D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

April 4, 2010

tidur siang

Ni la penyebab aku xmo tido siang. Ptg ni aku tdo siang. Mimpi ngeri ++ geli.
Hampir eksiden dgn sesorg yg aku rs ustaz kot.
Pernah dgr dia ceramah live atau on tv. X pasti.
Mungkin gk salah sorg ustaz yg pnh merawat diriku ini.
Ustaz tu undur kete. Sempat pesan "jgn jauh sgt, ustaz. Jatuh longkang nnt."
Pastu dan2 tu jugak kete dia meluncur masuk lonhkang sebesar parit kat belakang bangunan 2.
Gile longkang tu penuh dgn perkara2 geli mcm mknn yg bdk asrama buang lam tong sebelum basuh tray.
Gile busuk! Dan ustaz tu jatuh dgn tingkap kete terbukak.
Penat aku jerit tp mlm, xramai org kat c2.
Aku pulak mustahil la nak terjun ke dalam tu dgn baju kurung. Owh tidak...
Aku cuba tepon 999 tapi asyik terdial 888 atau 333 je. Xpaham sungguh kenapa!
Lastly kereta 2 dgn ustaz tu skali berjaya diangkat naik tapi mati akibat lemas.
Insaf sungguh! Balik dari mengajar ilmu agama, meninggal dlm keadaan x sepatutnya.
Tapi sebelum jatuh ustaz tu semyum. Sampai kete 2 tenggelam aku msh nampak dia senyum.
Walaupun masa 2 aku sedang menjerit suruh dia selamatkan diri.
Redha betul org2 yg kuat iman & pegangan agamanya terhadap takdir Allah, kan?
Aku? Kita? Macam mana?

1 precious comments:

HageNana said...

lawaknye mimpi k.dila!!haha