May 27, 2010

hey, ya!

sejak sibuk tender resignation, da xde memblog dah...
sejak beli hp baru, da xde photo blogging dah...
tak indahnye dunia saye!!

alhamdulillah, dah sebulan di opis baru. gaji pon dah dapat, semalam! hehe
ups, gaji terakhir di opis lama bilakah bakal sy perolehi? huhu
kerjanya sesuai dengan perasaan, setakat ini lah...
cuma perlu ketekunan dan kesabaran yg tinggi, be double to the power of hundreds alert with everything, but i like doing d checking vm! thank Allah!
cuma jauh perjalanannya agak tak digemari... tabesh3x!
wid the tols of average RM5.10 per day, n d heavy traffic here and there, n d must of waking up as early as 530... saye saket kepale!!!
dan paling tak mahsyuk, walaupun suda dekat tetapi encik izo yang sebok baru dua kali kudatingi sepanjang perpindahan ini huhu

hmmmm... 3 more saturdays to pass be4 my E day...
oooo my honey bee, tak bole sabar mahu jadi tunanganmu!
hehe berangan kuat ini amoi!
semalam katanya dia kesingapore pd hari kejadian...
tak dapatlah berchenta di hari pertunangan ye?
tak pe la, d next week itu nnt kita ke wedding exhibition okeyh!
IF AND ONLY IF kamu tidak sebok..... berhentilah sebok!

petang ini, lepas kerja akan terus pulang ke kampung halaman...
nak tengok ape progress prep utk majlis itu nnt
kesian bonda buat semuanya sendiri... maaf bonda, saya jauh lagi sibuk!
nway tqvm bonda, i love u more!!
sabtu nnt kwn saya penya majlis... dua2nya kawan saya...
sabtu depan kwn lagi... dan lagi...
kemudian sabtu berikutnya sabtu terakhir saya berstatus "single and available"
esoknya masih single tapi "single but engaged" hehehe

sebenarnya, sejak perancangan ini di buat kurang enam bulan yg lepas, semalam kali pertama saya mula merasa excited utk bertunang!
tq encik izo kerana membuat saya excited (selepas dua minggu kamu menghilangkan diri!)
tak lama lagi boleh la start hunting~~~~
tak sabar!

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers