D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

June 30, 2010

hambek kau dapat seketul!


tadi lunch bawak bekal lepastu belagak call encik izo


saya: hari ni wak bekal~~~ lalala

dia: bekal pe?

saya: nasik la... masak okeyh!!

dia: bekal b mane?

saye: tadek, kamu gemok!

dia: heleh, nnt b nak bekal jugak tiap2 hari

saya: sendiri bikin la...

dia: ah tak kire nak ciken chop tetiap hari

saya: gilak kau mau bgn masak pukul berapakah???

dia: ala senang jerrrr....

saya: oke, boleh! b belikan microwave yer...

dia: amboi kau demand!

saya: yer la... oven jugak..

dia: ooo betol jugak kan nnt raye nak kena masak kuih tart!


sekali hambek kau dia suro aku bikin kue raye terus... huhuhu tak mengapalah nnt kue tart ku suro kakak iparmu bikin byk2 bagi kamu gemok lagik!


baru niat nak mintak peti ais dua pintu yg boleh masukkan anak-anak kalo degil dan kuat ngamuk mcm mommy die nnt, tros tajadi da....


byk maen la encik tunang!

2 precious comments:

Diarihatiku1976 said...

bagus ni bawak bekal

LaLaLOLa said...

haha time TER-rajin je...
"ter" mengistilahkan ketidaksengajaan hehe