June 16, 2010

Jubli Perak


So dear... I'm 25 today!


Seronok sangat baca posts di FB semua wishing me happy birthday dan selamat bertunang... Yes, selamat! Hehe tak sabar nak tunggu habis office hour untuk reply semua komen-komen itu... Di opis pon almost semua orang menhappy-birthdaykan saya sebab nama dah terpampang terang-perang (siap highlighted yellow lagi oke!) sat seluruh notice board yg ade di segenap pelosok company ini... Wah, seronoknya birthday tahun ini!


So, macam saya pernah cakap dulu, nak announce hadiah birthday saya tahun ini.... Hah? Salah la, bukan cincin la.... Haaaaa hadiahnya ialah... Jeng3x! SEORANG TUNANG hehehe sooo like gediks kan?! Ngeeee bagilah peluang mengecap kegembiraan, anggap je hari ni hari saya, oke! Tqvm... Tqvm...

Anyway sekarang saya dah tahu dah kenapa encik tunang (cewah, sekarang sudah ader name baru la.... tak tahan!) beria-ia nak buat majlis itu pada Sabtu lepas. Nak tau kenapa? Dengan hampehnye, rupe2nye beliau ingat birthday saya ialah pada 12 Jun. Hampeh la u ni, B! Da tahun ke9 seleb bday org pon bole lg salah2! Tu la encik tunang ni, sebenarnya sejak sekolah dia selalu wish birthday saya pada 17 Julai pdhal itu tarikh ilebiu2 kitorg huhu... Selalu get soooo confused tau beliau itu... Tapi semalam dgn penuh sengalnye beliau tadek perasaan mengingatkan saya "B dah advance wish birthday hari tu kn?!" sambil sengeh2 rase nak sekeh aje. Hari ini beliau tidak mengwish ape2 pon... Wekkkkk!!!!!


Hmmm hari ni saya ada induction session... Well, one and a half months after the report duty =p
So ade lah sesi lawatan sambil berkenalan... And so, have to do the salam-salam session juga. Maka hari ini saya bersalamlah dengan semua org yg menghulurkan tangan tanda persahabatan... Kepada yang memahami, tidaklah menghulur tangan.. Tak mengapalah, saya sorang je perempuan melayu terakhir dalam sesi kali ini... Lagipun tak baik kan tak sambut salam orang, nanti menjatuhkan air muka pula! (Cewah, ayat menyedapkan hati huhu)

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers