June 8, 2010

Mood cuti sudah mula tapi cuti belum approved!

Woke up late than usual to find me sleeping tightly in my new crib...
The very 1st thing I did was looking thru the window and found Oje's safe under his roof.
Credit to Kak Ani Mariam (my new officemate) sebab dah intro saye kepada Kak Salina (officemate merangkat housemate) untuk rumah itu. Sangat seronok walaupun terkial-kial cari lift untuk ke parking lot hahaha..
Dan malam semalam saya memasak! Tak percaya kan???!!! Hahaha itu Cik Salina sudah buli saya lo! Nasib baik saya masak agak sedap. Sedap la kot sebab habis hehe
Tibe-tibe rase sudah bersedia untuk memasak untuk Encik Izo =P sooo the gedixs haha
Arrived at our office half an hour late than usual.
Yeah, dah tak payah kuar awal-awal kol nam steng dah lepas ni.... Seronok!
Dan hari ni 1st time breakfast nasi lemak (kegemaran oke!) kat cafe sebab ader Fong & Shiela temankan...
Oke la rasanya, takde la saya rasa rugi sebab teringin hari tu hehe
Next time boleh cuba lagi!
Come to the cubical to find that I have 3 piles of mss to be submitted in 4-day time. God, Friday! Tapi hatinye sangatlah tidak mahu bekerja. saya harap saya boleh siapkan dua piles yang kecik-kecik ini hari ini sebab tiga hari yang akan datang saya PERLU bertekun untuk the highest and heavier pile itu. Wah, nasib baik kawannye sudah saya siapkan semalam, cuma tinggal nak review mapping sebelum submit nanti.
Semalam kawan satu unit saya cakap she's on leave next Monday & Tuesday. God, saya nak cuti juga! ISNIN!! So, dengan gediknye lepas lunch semalam mengemel puan bos tapi sampai la ni hasilnye belum diperolehi. Esok ade meeting dengan big bos from Aussie and the next day ade EDP pula. Cuak juge 1st time nak join meeting-meeting itu tapi akan ku redahi jua hahahaha. Semoga segala-galanya akan baik sahaja dan saya akan dapat cuti sehari itu... Cuma sehari, oke!
Hmmm.... Perlu bereskan kerjaan segera.... Sekian, terima kasih!

2 precious comments:

didi_adinna said...

KAHKAHKAH... Kan dah kata kena memasak kalu jd housemet Cik Salina. Tak pe, ada benifit. Nk jd TXXXXX org kena tau masak meh... Ngeh3. Tagline aku tetiap ari: Nerbes tak untuk wiken nih? :p

Cik D momy the ZAs said...

kami akan jemput kau makan2 berbuka bulan puase nanti...
xder r nebes sgt haha... lg nebes tgu coti approve huhu

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers