D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

June 24, 2010

perasaanku tentang perasaanku

Rase cam nak balik rumah la...
Bukan la! Bukan rumah yang sekangkang kera kat blakang opis ni...
RUmah mak la... Rumah mak!
Bukan rumah Desa Height la...
Rumah kat Benta...
(So touching, oke! Tiba2 cmc bergenang2 air mata!)
Ish, kenapa perasaan mc ni erk?
Ha, suke la tu pk yg bukan2 tu...
Penyakit tol la perasaan ni!
Huwaaaaaaaaaaa
Nak balik!!!!!
Tapi mcm tak mampu je nak balik berdua dgn Oje...
Tak mampu... Tak mampu...
Wan K, ko ade perasaan nak balik x?
Ko da tadek keje kawen nak amek2 gamboo da hbs ct skola ni kn?
Temankan aku yer...
Temankan yer...
Naek kete ko, aku tuang minyak...
Minggu dpn kite balik, ye!
Elun, nak pinjam Wan bawak balik kg yer...
Kalo kamu bace entry saye ni kan
kamu tolong pesan kat kesayangan kamu tu ye...
Tolonglah...
Tapi biar betul aku ni...
Sanggupkah meninggalkan Oje di sini?
Aduhai kenapalah perasaan ku rasa sebegini?!

0 precious comments: