D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

July 15, 2010

Melodi Terjah!!


gembiralah yang teramat dapat ketawa terasa macam satu beban besar gua tergolek jatuh dari atas kepala!


gambar ni je yg sebabkan tajuk dia melodi terjah *bluwekkkk*













bergembiralah kau tak tentu pasal tersengeh2 suke naw dpt kuar mlm huhu





gambar peace mesti wajeeebbbb ader






dah boleh sembelih dah... muka puas walaupun setakat lap pisau je... kalau dapat tikam org tu, lg best!




nak bayo dah... makcik blanje!



~~~~~~~~
Ini semua adalah entry penderhakaan!!

Penderhakaan terhadap seorang pendekar
Mengapa derhaka?

Sebab dah cakap kat Izo,
"Gambar ni exclusively for you... Won't be publish anywhere in Malaysia"
masa emel kat beliau pagi tadi

Tapi hatiku nak jugak taruk sini muahahaha nak jugak

Suke hati la~~~ lalalala~~~~

6 precious comments:

Anonymous said...

Pakai kamera pe ni?

-kudozu

LaLaLOLa said...

nikon d80

LaLaLOLa said...

dan lagi, gambar2 itu tidak melalui proses editing ye, adik!

Anonymous said...

eh cik dila...
cantik la gambar2 kamu. =p

-wankemo-

LaLaLOLa said...

encik wan, kalau nak faham konsep sebenarnya ialah "figura yang cantik tetap akan menghasilkan fenomena cantik walaupun ditangan yang amatur" =p

Anonymous said...

oh...baik. kalau gambar itu hebat, makanya org yg amik gambar tu pasti hebat jugak la kannnn....?
lalalalalaaaaaa

-wankemo-