D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

September 23, 2010

korang ade mcm ni?! hehe

haaaa... korang ade gini? ade? ade? ade kedai sendiri cam kitorang? haaa gitu kannn kalah mama ciken rice LO kate ko hehe

alkisah die cenggini tadi balik saye tgk ade notification twitter saye kan... so tgk judeng ade amek satu gambar muahahaha gelak guling2 kot nengoknye...

hais bace le sendiri!
sila baca dari bawah yer... kita ikut style nippon gitu...


lepastu yang ni juga ala jepon...

dan akhir kata yang ini pulak.. hehehe sila baca dari kebawahan jua...

ha ade? ade? ade? korang ade kedai sendiri? ade? tadek kan? kan? kan?
kitorang ader... modal takyah keluar kot muahahaha (gelak cik izo yer ni kawan2 semua!)

yang paling tak tahan ialah nama kitorang dua tu siap betul eja lak tu muahahaha sekali lagi...

tak tahan... tak tahan... cemane ni cik? hhuhuhuhu i masak pon gred x sampai A lagi ni cik... boleh kite berkedai makan ayam penyet gitu ohhh



kawan2 semua jemput datang makan kat kedai kitorang yerp! pecal kitorang terbaikkkk

ROTFLMAO!!!

lepas ni judeng harus kau angkut kakak kau dua orang ni lalu depan kedai itu huhu lalu je ke? erkkk kalo makan nnt kena mandrem dok?? huhuhu

4 precious comments:

aan said...

kene blaja wat pecal bak kate judeng hehe..

LaLaLOLa said...

haha dah tau nak buat cemane sbb mak selalu buat tp saye kan allergic sayur..

huk huk huk kan da batukk huhu

aan said...

br prasan gmbr siap edit tukar no plat..kete rush trus btukar jadi kembara hehe..

LaLaLOLa said...

hehe ptt la x ckp pape... x perasan rupenye =p