November 4, 2010

Selamat Bulan November!

Assalamualaikum kawan2~~~
Memulakan bulan November dengan ceria? I did! Alhamdulillah...
Kerja keras on CW selesai dan dah live pon Isnin lepas (1 November) so sape-sape yang amek SPM boleh la jengah-jengah Companion Website Success SPM dan cuba online test kami ye! Yang AddMaths punya tu ahkak buat tau y'ols hehehe promote diri mesti beb sikit-sikit! Animation notes n exercises pon ade pun ade you!! Hehe Boleh juga dapatkan siri buku rujukan lengkap Success ni kat kedai-kedai buku berhampiran adik-adik ye sayang! Ececeh.... *bos kena bg increment ni sebab saye promot website kat sini hahaha*
Letter of confirmation of appointment juga dah sampai ke tangan. Alhamdulillah... Tak perlu extend probition pun dah memadai... Bila call kengkawan opis lama n share berita ni, dia kata "Aku jugaklah yang belom confirm walaupun dah tiga tahun kerja... lebih lama dari kau masuk sini, tau!" Kesian... Sabar ye sayang, rezeki kamu belum sampai... Tapi tetap terfikir, kalau Ogos lepas genap dua tahun saya bekerja di opis dulu, adakah Ogos tahun depan baru saya confirm? Mak aih... Tanak ah gitu! huhu
Semalam saya MC. Hari ni pun patutnya MC tapi datang je la keje bukan teruk sangat pon. Lagi pun halfday saje. Mak ayah saya membebel la jugak. maklong Paklong pon bising. Haishhh, bukan kite ni rajin atau kuat kerja sangat tapi kalau tak datang sape nak siapkan keje. Awal bulan je pon! Tapi tibe-tibe teringat, last bercuti was a week before puasa dulu tu pon 1 day trip to Cameron Highland je. Hurmmmm perhaps I need rest je kot... Sape mau pigi cuti sama-sama saya angkat tangannnn???! :)
Ok, selesai. Moga-moga yang baik berterusan hingga hujung bulan dan sambung ke bulan depan. Ups, dah nak habis tahun ke???

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers