January 16, 2011

RDC (8)



Ha ni la dia keratan akhbar hahaha bukan... Ni la dia yang cik Izo tulis kat buku saya waktu Seminar Pecutan Akhir Menghadapi Peperiksaan oleh Dr. Shukri Abdullah yang diadakn pada hari Rabu, 14 Ogos 2002 kat Dewan Iqra' SEMSAS itu =D

Tulisnya macam ni (dgn niat nak cover tulisan buruk Izo hahaha ampunnn!)


"Asrie (nama waktu skolah), saya tau awak lagi terer dr saya (ini adalah bodek!). & saya tau kalau setakat 9A1 tu mmg awak leh dapatnye (mmg dapatLAH sangat hahaha bodek lagi la ni kan??). Lupakan sgl masalah yg melanda awak skrg (this is refering to yg sy sakit as stated earlier tulah). InsyaAllah! Sglnya ada cara dan sesamalah kita usaha ke ara kecemerlangan (ni sah-sah dah ayat anak seorang guru besar huhuhuu). Saya tunggu awak lepas your first degree!! (ha ni yang nak hilite kat korang ni hehe gigih oke g boldkan siap enlarge font bagai hahaha ampunkan keexcitedanku!)"



Gigih kan keluarkan buku ni dari lam kotak hehehe semangat nak bg bukti... Takde ah sampai kena korek-korek bagai sebab dah hafal buku ni letak dalam kotak kaler ape. Menyampah! Gigih menyimpan hehe. Tu pulak sign tuan tunang yg paling original sekali, okeh! "120" hehehe

Tapi sayang la pulak sebab segala surat-surat cinta dari form three sampai waktu saya matrik & dia kat ATMA dulu sume da bakar. Kad-kad birthday, kad-kad I miss you, I love you segala pun da bakar waktu birthday saya tahun 2007. Sebab? Alasan? Haaa chapter tu belum sampai hehe... Ni kan baru masuk cite nak habis skolah...

Sayangnyeeeeee! Nape bakar?! Dush3! Takpelah, emel ade simpan baaaanyak lagi. Nnt dh lps kawen sila baca sama-sama sambil gelakkan Izo berguling-guling pastu kompem kena tido kat dapur hahahaha

Hurmmmmm tibe-tibe x sabar nak cerita waktu exam SPM dan saat meninggalkan sekolah sobssobssobsss ececeh tetibe sedeh. Lempangs!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers