July 22, 2011

For good...

Workaholic is coming back for good after her long hospitalization leave & a month warming up period, oh yeah! *Haaaa nak buat ni jd tajuknya panjang naw pulak karang kan...* Tapi apa pasal cakap gini? Sebab saya dah kembali hangkut kerja-kerji balik rumah diap sebeban stationary bagai pastu sungguh-sungguh *sengguk-sengguk* tekun buat editing walaupun tgh mamai baru lepas muntah. Sure baby mommy rajin baca buku la nanti ni? *Apakah?! Hehe*
Izzit a normal simptom that I feel dizzy & tired the whole evening & night long? Atau sebab saya sebok (lah sangatttt) kerja ek? It's like my morning sickness turn to be 'night sickness' pulak. Now malam dah tak lalu nak makan. UA punya formula 1 senduk utk baby, 1 senduk utk mak baby tu boleh buat bergaduh! *Tp siang banyak pulak kau makan haishh!* Kiranya malam-malam dah start sakit-sakit seluruh badan, pening-pening, ngantuk tp xleh tido mcm skrg ni dan worst, kol dua tiga pagi tu la dia nak weks weks weks. Dah la toilet bowl adalah rendah *rumah sape toilket bowl tinggi sila hangguk pale!* susah woo nak weks sebab belakang saya kan masih xleh bongkok tanjung puteri lagi kan... In one hand saya pk bagus jugak dok buat camni malam-malam.
(1) Takde ah ganggu waktu kerja saya atau aktiviti2 sosial yang lain ++ mlm2 dah sakit2 tu boleh la tido walaupun sedikit terganggu kan...
(2) Malam mmg kat rumah so xde la masalah nak kejar g tandas yg share dgn staff lain sume kan. Ade la privacy kononnye.
(3) Bapaknye ade sekali so walaupun dia tak penah la "menyertai" saya lam toilet tu tlg gosok ke ape ke (setakat ni la kan...) tapi at least dia amekkan air, gosok2 belakang pampering saya tu dah kira oklah tu. *saje tamo bangun la tu sbb dia bukan boleh tgk sy nangis hehe*
Hurmmmm tapi tu la kan, saya rasa saya ni kecik *comel muda remaja* je lagi tapi sekali kau dah nak jadi mak huahahahahaha... Dah la masih lagi phase "cam tak caye je kite dah kawen kan kan kan..." Dgn UA tu, dah nak kena tambah episod "cam tak caye je kite dah nak ade baby kan kan kan..." lak hahahahahaha sabar je la! Peace, yo!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers