D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

July 26, 2011

Matik la mintak yang tu! Hahaha

Laptop saya rosak.


Laptop tu jugak berat, susah saya nak bawak.


Kan dah tak boleh mengangkut mengangkat barang berat-berat.


So mintak UA teman pergi cari laptop baru -ringan & kecik.





UA yeye nak beli Ipad -boleh tompang dua-dua kaki!


Tapi saya takmoh!


Sebab?


Bukan sungguh-sungguh pon nak guna.


Cuma sekali sekala kalau ada kerja perlu buat kat rumah atau bawak balik kampung atau kena ikut UA outstation ke kan, boleh la gunakan....


Lagipon saya tak suka touch screen....


Sebab saya hyperhidrosis...


Kan pernah rendah diri kat sini dulu huhu






So end up satu hari tu pergi MidValley, UA belikan HP Mini aje...


"Saya nak merah! Sebab isteri saya nak merah..."


"Betul B belikan? Wah!"


"Hadiah birthday..."


"Hah? 1st time ni! Tak penah dapat!"


"... Untuk 5 tahun! Hahahaha nnt dah unur 26 + 6 baru boleh dpt hadiah lagi!"


"Choiiii!! Kedekut kamu!"


"Hahaha.. Nnt birthday B nak bg ape?"


"Heleh, mintak!"


"Aah, nak mintak!"


"Ha mintak la ape nak?"


"B nak......"




.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.






Matik la die nak tv LCD 31" huhuhu


Mmg tak kan ku bagi la kan hahahaha


Aiseyh nak bg hape hah birthday suami minggu depan?

0 precious comments: