January 31, 2013

Nak cari extra income tak?

Assalamualaikum semua... Alhamdulillah, genap sebulan perniagaan kami didaftarkan. Semoga rezeki keluarga & anak kami khususnya bertambah dr segi bilangan & keberkatan...

Nothing much to say dlm entry ni. Cuma yg ni gmbr business card saya hihi sendiri design :)


Jika ada yg berminat, blh like fan page fb saya pm2 kat situ k. Design charge sy murah2 je maklumlah amatur hihi. Printing pon insyaAllah murah dan free delivery lg. Jgn segan2 ye :)
 

Kpd yg berminat utk berbusiness plak, sy mulakan dgn menjual brg Avent & pakaian baby. Semua di fb. Fb tu boleh beri manfaat tapi kna kita sendiri yg tahu kekdah nak manfaatkannya :) 

Latest saya buat jualan tupperware. Jd ahlinya dah laaama tapi baru terfikir nk bisnes hujung thn lps. UA plak bg sokongan tman ke center dan bagai2. Alhamdulillah... 



Bln pertama dah dpt complimentary cheque dari tuppereare. Usaha extra sikit bln seterusnya, dpt cek berlipat kali ganda. Syukur ya Allah... 



So kpd sesiapa yg berhajat nak berniaga dgn barangan tuppereare yg kita tahu ada class tersendiri di Malaysia (dan dunia) sejak berkurun lamanya, jgn segan silu add fb saya atau like fan page saya. Cpt2 dftr jd ahli nnt sy share ilmu utk dpt income setiap bulan selain dr keuntungan jualan :) Ok lah... Selebihnya biar gambar bicara. Wassalam...






0 precious comments:

Powered By Blogger
Daisypath Friendship tickers