D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

D: a caliph | a wife | a daughter | a sister | a momy | a friend | a little lady with huge heart

WAHM : Work at Home Momy

WAHM : Work at Home Momy
Klik untuk maklumat penuh

March 14, 2013

[ZA 11 bulan] 4D3N @ Selayang Hospital

Ini cerita bulan lepas huhu genap sebulan tak tepek2 lagi huhu

Al kisah lepas CNY hari tu Nini wasnt feeling well...
CNY kan... paham2 je lah xde klinik bukak + kami balik kampung so sangatlah tak ingat pasal hospital huhu
Tapi luckily jugak x hantar Nini g Hospital Lipis... Oh no no no kalau kena admitted sane... Huhuhu

eh, takpe lah... layan gambar dulu
lagi gambar kat FB momy ye

GAMBAR2 DAY 1 (13/2/13)



 

 GAMBAR2 DAY 2 (14/2/13)






bila ayah dah bawak mainan dtg... tangan Epeng nak kena drip jugak huhu

GAMBAR2 DAY 3 (15/2/13)


pagi-pagi dah bangun... bontot sakit huhu



gigih berusaha nak bangun dgn tgn sebelah je

tengah hari ada clown dtg bg goodies & belon...
Sayalah Angry Bird!

GAMBAR2 DAY 4 (16/2/13)




tengah harinye dah boleh balik... YAY!!!
so momy kasik compliments kat Hospital Selayang atas jasa baik mereka :)

Eh, tetibe mcm malas nak tulis. ha boleh gitu? anti2 kite cerita occay :)

0 precious comments: